Mitä mieltä NOSH -merkistä? +arvonta

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mitä tykkäätte merkistä? Löytyykö teidän vaatekaapista NOSH -vaatteita?

VAU.fi -sivustollamme on kilpailu, kaupallisessa yhteistyössä NOSH Company Oy:n kanssa: https://www.vau.fi/kaupallinen-yhte...nin-nosh-kuosi-arvonnassa-100-shoppailurahaa/

Mikä kuoseista on suosikkisi?

Meiltä löytyy NOSH -vaatteita, lasten bodyt, leikkihaalarit ja housut ovat olleet suosikkeja. Minulla on myös mekkoja itselleni. Noista kuoseista suosikkini on Norppa, mutta myös Mäyrät on hurmaava!

Kuosit ovat ihan kivoja, tykkään erityisesti norpasta.
Kotoa löytyy Nosh-vaatteita sekä minulta että lapselta. En ole ollut täysin tyytyväinen. Mallit ovat aika kapeita, pojille on ollut välillä pelkkiä tylsiä vaihtoehtoja ja ostan mieluummin Suomessa valmistettuja vaatteita, sillä Nosh on yhtä kallis kuin täysin suomalaiset vaatteet.

Mielestäni monet Noshin vaatteet on kivan näköisiä. Pidän värikkäistä lastenvaatteista ja eläinten kuvista. Meillä ei kuitenkaan ole niitä kuin joku yksittäinen kirpputorilta, kun ovat vähän kalliimpia. Pääasiassa ostetaan lasten vaatteet kirpputorilta ja halvempia merkkejä, jos ostetaan uusia.

Meiltä löytyy muutama kirpparilta hankittu. Kuosit on aivan ihania, mutta on tosiaan kapean puoleisia ja kaula-aukko aika ahdas vaikka nepparit avaa.

Muutama vaate löytyy, mutta lähinnä kirpparilta ostettuja on meilläkin. Juuri löysin itselleni kirpputorilta käyttämättömät leggarit halvalla ja niistä tuli uudet lempihousuni. Nyt olen vain kovin selvitellyt, mikä malli mahtaa olla kyseessä, kun toiset haluaisin ostaa.. :grin

Joskus olen Noshin vaatteita katsellut, ja hintataso on sellainen, että vaatteen pitäisi olla ihan erityisen ihana ja täydellinen, jotta sen voisi uutena ostaa. Tuota tasoa ne eivät valitettavasti tavoita. Käytettynä ei ole tullut vastaan Noshia myöskään.

Meilläkin muutamia käytettynä ostettuja. 7v pojalla ollut kovassa käytössä ja tykkään kun vähän paksumpaa materiaalia, on pysynyt siistinä ja vastaa hyvin kokoaan.
Vauvalla 1 body ja se on kyllä kooltaan paljon väljempi (leveä) kuin muut vauvan vaatteet. En sitten tiedä onko venynyt..

Nättejä ja kivan värikkäitä kuoseja. Ovat ikävä kyllä liian tyyriitä omaan makuun ja käytettynä en ole sattunut löytämään heidän vaatteitaan.

Olen käynyt nettisivuilla katselemassa ja tykkään eläinkuoseista kyllä. Minulla on yksi tunika, käytettynä ostettu, käytän sitä "vähän parempana vaatteena". Lapsella on myös yksi käytettynä ostettu tunika. On olleet ihan hyvä laatuisia.

Takaisin