Mitä mieltä höyrysteriloijasta?

Tarza 79

Oman äänensä löytänyt
Tilasin höyrysteriloijan pöytämallisen haluaisin mielipiteitä. Meidän vauva tulee saamaan korviketta syntymästä lähtien, koska en voi lääkitykseni takia imettää.
 
Tilasin höyrysteriloijan pöytämallisen haluaisin mielipiteitä. Meidän vauva tulee saamaan korviketta syntymästä lähtien, koska en voi lääkitykseni takia imettää.

Meillä sama homma.
Ensimmäisen kanssa keitin pulloja, ei vienyt montaa minuuttia. Siitä tuli rutiini. Iltaisin kun vauva meni yöunille, keitin koko päivän pullot valmiiksi seuraavalle päivälle.
 
Mä oon ajatellu mennä ihan perinteisesti keittelemällä :) Mut tietty se höyrystäjä varmasti on eritavoin hyödyllinen jos ei itse voi tai valitse imettää ku siinä tulee rutkasti enemmän pullotiskiä :) Mä toivon et itellä imetys onnistuis sen verran hyvin et isäntä sais pullosta syötellä ja sit jos pieni on joskus eri paikassa hetken ku itte oon maitoineni :-)
 
Pitääpä perehtyä.. meillä ei tule imetys tissistä sujumaan ison halkion vuoksi, mutta tarkotus on lypsää äidinmaidot ja antaa ne pullosta sitte. Keiteltävää siis kaksinverroin kun on erikoispullot ja lypsykoneen osat steriloitavana :bored:
 
Takaisin
Top