Mitä mä näillä emojeilla teen?!

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja piirakka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

piirakka

Puuhakas puhuja
Helmikuiset 2022
En omasta mielestäni ole erityisen mielikuvitukseton viestittelijä, mutta foorumin uudistuksen myötä kaipaan itseäni fiksumpien apua.

Mitä tämä kuvaa: Anger Symbol- tai missä tätä käyttäisitte: Black Circle

”Saako” noita kissailmeitä käyttää, jos ei itse koe olevansa erityisen kissamainen, vai onko niissä jokin muu piilomerkitys?

En ole nirso, mulle kelpaa sekä linkit hyviin emojisanakirjoihin että vapaampikin tulkinta Beaming Face With Smiling Eyes

Baby Dark Skin ToneLapseni puhalsi tuhkaluukkuun?
Black CircleTäydellinen kuunpimennys?
Alien Monster Appiukko tuli vierailulle, oli sukeltanut mustikkakeittoon matkalla ?
Anger Symbol-Olen alkanut kattaa lapsille nakit neliön muotoon opettaakseni riittävän varhain geometriaa?
Cat With Tears Of JoyNaapurin kissa nauroi kuluneille vaatteilleni?

Angry Face With Horns-Angry Face With Hornsnäitä kahta eri emojia tarvitaan joka päivä yhdessä ja erikseen?
Alien-:Alien:Alienin pään muodolla on merkitystä? (Nämäkin ovat eri emojit) kuten myös Baby Dark Skin Tone-Baby Dark Skin Tone jaBaby Medium Dark Skin Tone-Baby Medium Dark Skin Tone ja BabyBaby- ja Baby Medium Light Skin Tone-Baby Medium Light Skin Tone

Täytyy myöntää että tanssiva banaani ja hekottava nauraja alkavat tuntua tosi tarpeellisilta merkeiltä näihin verrattuna

Baby Dark Skin ToneLapseni puhalsi tuhkaluukkuun?
Black CircleTäydellinen kuunpimennys?
Alien Monster Appiukko tuli vierailulle, oli sukeltanut mustikkakeittoon matkalla ?
Anger Symbol-Olen alkanut kattaa lapsille nakit neliön muotoon opettaakseni riittävän varhain geometriaa?
Cat With Tears Of JoyNaapurin kissa nauroi kuluneille vaatteilleni?

Angry Face With Horns-Angry Face With Hornsnäitä kahta eri emojia tarvitaan joka päivä yhdessä ja erikseen?
Alien-:Alien:Alienin pään muodolla on merkitystä? (Nämäkin ovat eri emojit) kuten myös Baby Dark Skin Tone-Baby Dark Skin Tone jaBaby Medium Dark Skin Tone-Baby Medium Dark Skin Tone ja BabyBaby- ja Baby Medium Light Skin Tone-Baby Medium Light Skin Tone

Täytyy myöntää että tanssiva banaani ja hekottava nauraja alkavat tuntua tosi tarpeellisilta merkeiltä näihin verrattuna

Kiitos avusta, Yölento! :laughing002 :laughing001 :hilarious: Eiköhän tää tästä ala avautua…

Mitä ihmettä!? Piirakka! Mitenkäs sinä sait nuo vanhat kunnon nauruhymiöt tuohon omaan tekstiisi?

???

Mulla ei kyllä edelleenkään näy kuin tuo suppeimmasta suppein valikoima...

Astonished Face-

Mitä ihmettä!? Piirakka! Mitenkäs sinä sait nuo vanhat kunnon nauruhymiöt tuohon omaan tekstiisi?

???

Mulla ei kyllä edelleenkään näy kuin tuo suppeimmasta suppein valikoima...

Astonished Face-

No onhan se vähän hankalaa, mut vielä sain käyttöön vanhoista viesteistä kopioimalla. Kiitos ideasta ja avusta @Vadelmapirtelö ! Toivottavasti toimivat vielä jatkossakin näin.

Black Circle = haen lapsen hoidosta marraskuussa puoli viiden aikaan ja katselen tullessa jo kauempaa, että missä kohtaa pihaa hän on leikkimässä
Black Circle = laitan kumppareita myyntiin FB-ryhmään, ja tarkistan sisäpohjasta kokonumeron. Joko 26 tai 28. Ehkä.

No onhan se vähän hankalaa, mut vielä sain käyttöön vanhoista viesteistä kopioimalla. Kiitos ideasta ja avusta @Vadelmapirtelö ! Toivottavasti toimivat vielä jatkossakin näin.
:confused005 :laughing002 :laughing001
:hilarious: :wacky: :grin :rolleyes: :wideyed: :wtf: :nailbiting: :oops: o_O :bored: :meh: :shy:

:wav

Paperipussihymiötä en onnistunut kopioimaan, näkyy vain koodilla :bag:

Vaivalloisempaahan näiden kopioiminen on, mutta jotkut viestit vain tarvitsevat tanssivan banaanin tai värikkäitä palloja, jotka tekevät aaltoja :hilarious:

Muokattu viimeksi:
Täältä https://forum.vau.fi/help/smilies kun kopioi tuon teksti-sarakkeessa olevan laatikon viestiin, se muuttuu lähettäessä hymiöksi.

:dance011 :dance011 :dance011 :dance011

Pelastakaa banaanit!

Tuo @Suski75 :n listahan on kultaa! Helpottaa paljon enemmän, kun ei tarvitse hakea vanhoista viesteistä (kuten siis minä kaivoin kasan viimeksi käyttämiäni samaan viestiin ja laitoin lasketun ajan ryhmääni)
:smiley-bounce005

Tuo @Suski75 :n listahan on kultaa! Helpottaa paljon enemmän, kun ei tarvitse hakea vanhoista viesteistä (kuten siis minä kaivoin kasan viimeksi käyttämiäni samaan viestiin ja laitoin lasketun ajan ryhmääni)
:smiley-bounce005

Kyllä, mä laitoin sen jo toiseen välilehteen auki, niin voin sieltä hakea aina tarpeen tullen
upload_2021-10-6_10-50-39.gif

Anger Symbol- = optimaalinen tapa asetella nakit mikroon lautaselle, jotta ne lämpenevät tasaisesti.

Takaisin