Mitä lapset on tekemässä, kun on ihan hiljaista?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Kun on ihan hiljaista lapset on tekemässä jotain huolestuttavaa. Pitääkö teillä tämä paikkansa? Mitä lapset oli viimeksi tekemässä, kun hiljaisuus ei tiennyt hyvää?

Esikoinen onneksi useimmiten lukee jos on hiljaista, mutta on hän myös ollut salaa pelaamassa puhelimella. Vauvan suhteen on hyvinkin paikallaan tarkistaa tilanne, jos vauvaa ei näy eikä kuulu. Tyypillisimmillään suuhun menee silloin jotain mitä ei pitäisi. Viimeksi taisi mennä vähin äänin ottamaan kuusesta koristeita.
 
Juu, kyllä. Yhtäkkiä olenkin yksin ja lapset ovat jo matkalla Timbuktuun. Ei ehi ku selkänsä kääntää niin sekunnissa jo ollaan menossa hihitellen tekeen jotain kiellettyä:Hatching Chick: Viimeksi taapero meni salaa hakemaan kauhan keittiönkaapista.
 
Jos on hiljaista, löydän lähes varmasti taaperon jääkaapilta yrittämässä tunkea ketsuppipulloa suuhunsa ja 5v yrittää samaan aikaan tehdä vessassa saippuatsunamia.
 
Taapero tänään hiljaisina hetkinä: wc ovi oli jäänyt auki ja oli tutkimassa vessaharjaa.
Keittiönlaatikosta taas lapsilukko omatoimisesti avattu ja söi kuivia kaurahiutaleita + levitteli niitä pitkin asuntoa.
Aamulla jos on ihan hiljaista on viikonloppu herkkujen jämät jäänyt keittiön tasoille ja niitä hiiren hiljaa koko sakki on sulassa sovussa syömässä ettei vaan vanhemmat herää ja estä touhuja.
 
Kuuluvatko myös miehet ja 🐕; kin tuohon samaan: "mä nään mitä sä siellä yrität hiljaisuudessa nyt tehdä" ...
Eli käytännössä: tänne sieltä mitä tahansa sitten oletkin tekemässä.

Tänään meillä 🐕 yritti kiillottaa nuolemalla mun syysmokkakenkiä.
Yleensä hiljaisuus on perseilyn merkki 😁 Ainakin meidän taloudessa. Ellei satu olemaan päikkäriaika!

o
 
Kuuluvatko myös miehet ja 🐕; kin tuohon samaan: "mä nään mitä sä siellä yrität hiljaisuudessa nyt tehdä" ...
Eli käytännössä: tänne sieltä mitä tahansa sitten oletkin tekemässä.

Tänään meillä 🐕 yritti kiillottaa nuolemalla mun syysmokkakenkiä.


o

Kyllä! 😁
 
Takaisin
Top