Mitä (lapsen mielestä) noloa olet tehnyt? Entä mitä noloa lapsi on tehnyt?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Missä vaiheessa lasta on käynyt nolottaa vanhempien tekemiset? Mikä kaikki nolottaa? Entä toisinpäin, onko lapsi tehnyt jotain noloa?

Meillä ei kauheasti vielä ole tälläistä, kun lapset niin nuoria vielä. No, 6v joskus tuntuu nolostuvan jos hänestä puhutaan. Kehutaan liikaa.
Mua on nolottanut jos esikoinen on joskus kovaan ääneen kailottanut jotain minulle yksityistä asiaa julkisella paikalla.

Teini nolostuu kaikesta, mitä vanhemmat tekee! Julkisella paikalla lapsen nimen huutaminen on esim todella noloa. Pari vuotta sitten oltiin retkellä kaveriperheen kanssa melko suositulla reitillä paikassa, jossa kännykät ei toimi. Meillä oli matkassa vauva (kantorepussa) ja yhteensä 4 isompaa lasta. Teini esikoinen kantoi meidän reppua, ku kannoin itse vauvaa. Isommat lapset menivät porukassa hiukan edeltä, ei nähty heitä enää, kun vauvalle tuli nälkä ja eväät oli siellä repussa. Meni kiven päälle seisomaan ja huusin esikoista nimeltä minkä keuhkoista lähti. Pari ihmistä meni ohi ja kysyivät mikä hätänä ja kerroin sitten tilanteen, niin he alkoivat myös huutaa esikoisen nimeä ja menivät rdeltä, me jäätiin eväspaikalle. Lopputuloksena joidenkin minuuttien päästä isommat lapset tulivat takaisin ja esikoinen oli aivan raivoissaan, kun lähetin vieraita ihmisiä perään..!

Eilen apteekissa otin esikoisen syliin kun sekoili pitkin apteekin hyllyvälejä. Päästi siinä sitten kaks niin kovaäänistä pierua ettei mitään rajaa. Vähän äitiä siinä nolotti :No Evil Monkey:

Takaisin