Mitä kuuluu nyt ? 2012

hen

Satasella mukana keskusteluissa
meidän tyttö täytti 1 vuoden :) töihin olen jo palannnut, lapsi menee hoitoon enskuussa ja kunnon arki alkaa..

meillä on ollut helppo vuosi (toivottavasti on tulevaisuudessakin) :D

sara ei vielä kävele ilman tukea, omaa tahtoa osaa näyttää senki edestä, sanoo kukka, ota, pupu.  Huomenna olis 1 vuotis neuvola ja rokotukset saa nähä tuleeko kiukkunen lapsi

mitäs teille muille kuuluu ? ?
 
poika kohta vuoden ja kuukauden kävellyt jo, sanoja tapailee ja kasvaa kovaa kyytiä, sydänsyrjällään saa olla kun juoksee ympäri asuntoa, mun masennuskin alkaa helpottaa ja elämä tuntuu voittavan, mikään ei ole näi hyvin pitkään aikaan, tälläistä tänne :)
 
meillä alex täyttää kahen viikon päästä vuoden. kuukauden kävellyt,vauhti senkun kovenee,mutta jalat ei pysy mukan jos vauhtia liikaa:)tehdään kaikkea mitä ei saisi,oikein hermoja koettellaan välillä:)puhua pulputtaa omia sanojaan,ei mitään selvää kyllä saa:) ihana vuosi ollut kyllä kaiken kaikkiaa,vaikka välillä ollukin raskasta.mutta en vaihtaisi päiväkään pois:)
 
Meillä tyttö täytti juuri vuoden. On kävellyt jo puolentoista kuukauden ajan. Välillä menee niin lujaa, että saa itse juosta perässä. Imetyksen olen lopettanut ja tavallista maitoa antanut jo joillain aterioilla. Ei vielä kaikilla. Sanoja osaa jo joitain. äiti ja tätä on yleisimmät mitä sanoo. Paljon kyllä pölpöttää sitä omaa höpötystä.

Itsen olen aloittanut jo työt, mutta tyttöä ei ole tarvinnut hoitoon viedän, kun ollan sovittu työt niin, että pystyn hoitamaan kotona.
 
meillä poika täytti vuoden aikasemmin täl viikol eikä seny mikää helppo taival oo ollu, lääkäreis ja spesialisteilla ravattu ees taas ja ens kuus odotetaan uusien kokeiden ottoja että selviäs syy kaikkiin iho ongelmiin...
 kävelly on jo 11 kuukautisena mutta puhuu aika vähän äiti ja isä ja tutti tulee mut muutoin on vaa omia sanoja.. :)
hyvin vähän poika viihtyy omis olos leikkien vaa aina pitää olla mukana ni ei ite saa mitää rauhaa jossei poika nuku ja se vähän huolestuttaa et milloinkohan se oppis olemaan itsekseen pieniä hetkiä ku toista lasta jo ootellaan tammikuun alus.. :)
me oltii vähä innokkaita sen normi maidon kaa alottelu ni ,5 kk ni kokeiltii ja ku ei mitää ongelmaa siitä tullu ni jo 10 kk ollaa vain ja ainoastaan annettu normimaitoo...
 
Takaisin
Top