Mitä katsotte telkkarista/luette?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Välillä jotain muuta kuin lapsiaiheita... Mitä te katsotte telkkarista (tai älylaitteilta) tällä hetkellä? Tai onko teillä meneillään jokin hyvä kirja?

Itse olen jäänyt aivan koukkuun Handmaid's Tale -sarjaan. Otin HBO:n kokeilujaksonkin vain voidakseni katsoa ko. sarjaa. Se on kammottava ja ahdistava mutta samalla niin hyvä, että en vain pysty lopettamaan. Valvon iltaisin aivan liian myöhään katsoakseni "vielä tämän yhden jakson". :)

Kirjana on menossa ”Bikinirajatapaus”, ihan parasta kevyttä kesälukemista :)

Telkkarista ei tuu kesäsin katottua oikeestaan mitään, ootan jo syksyn ohjelmistoja ja etenkin että Ensitreffit alttarilla alkaa :Heartred

Mäkin oon jo jäänyt ihan koukkuun Handmaid's Taleen :grin Ihan kakkelia, kun Areenaan tulee seuraavat jaksot vasta 26. pvä :shifty: Jo ilmestyneet jaksot ahmin samantien ilmestyessään ja lasten mentyä nukkumaan, ja aamulla väsytti :wacky:
Salkkareita seuraavana oon katsonut sitä Pihlajasatua nyt.

Kirjoista kesken on Dan Brownin uusin. Millään ei meinaa ehtiä vaan lukemaan ja se harmittaa. Olis tossa nimittäin muutama muukin kiinnostava kirja odottamassa avaamsta.

Mäkin oon jo jäänyt ihan koukkuun Handmaid's Taleen :grin Ihan kakkelia, kun Areenaan tulee seuraavat jaksot vasta 26. pvä :shifty: Jo ilmestyneet jaksot ahmin samantien ilmestyessään ja lasten mentyä nukkumaan, ja aamulla väsytti :wacky:
Salkkareita seuraavana oon katsonut sitä Pihlajasatua nyt.

Kirjoista kesken on Dan Brownin uusin. Millään ei meinaa ehtiä vaan lukemaan ja se harmittaa. Olis tossa nimittäin muutama muukin kiinnostava kirja odottamassa avaamsta.

Ota se HBO:n kokeilujakso! Ei maksa mitään ja on kuukauden voimassa. Siellä on jo kakkoskaudestakin yhdeksän ekaa jaksoa. Toki jos haluat olla aamulla pirteänä lasten herätessä, niin ei ehkä kannata ottaa. :grin

Mä olen aina lukenut paljon, mutta nyt kahden pienimmän lapsen myötä se on väliaikaisesti vähän jäänyt. Tuntuu ettei vain ole aikaa, ja niinä hetkinä kuin olisi, ei jotenkin keskittyminen riitä. Tykkään uppoutua kirjaan tuntikausiksi, eikä se tässä elämäntilanteessa vain ole mahdollista. :sad001

Ota se HBO:n kokeilujakso! Ei maksa mitään ja on kuukauden voimassa. Siellä on jo kakkoskaudestakin yhdeksän ekaa jaksoa. Toki jos haluat olla aamulla pirteänä lasten herätessä, niin ei ehkä kannata ottaa. :grin

Mä olen aina lukenut paljon, mutta nyt kahden pienimmän lapsen myötä se on väliaikaisesti vähän jäänyt. Tuntuu ettei vain ole aikaa, ja niinä hetkinä kuin olisi, ei jotenkin keskittyminen riitä. Tykkään uppoutua kirjaan tuntikausiksi, eikä se tässä elämäntilanteessa vain ole mahdollista. :sad001
Itseasiassa just otin ja katsoin seuraavan jakson :hilarious: Isot ulkoili ja pienet oli torkuilla, hetki äitin omaa aikaa laatusarjan ja jätskikupin kanssa :angelic:

Mulla on jäänyt telkkarin katselu kyllä ihan täysin tyystin. Netflixistä (kännykän kautta) tulee jotain sarjoja töllöteltyä, kun makoilee illalla sängyssä :) Se on sitä omaa aikaa :D
Kirjaa en muista lukeneeni sitten varmaan vuosisatoihin..Lasten kirjoja kyllä, mutta niitähän nyt ei lasketa tähän :D

Mä kans koukutan sitä Handmaid’s tale sarjaa ja ahmin kans kaikki 3 jaksoo jotka näkyy areenassa! Odotan innolla että julkaisevat seuraavat 3 ja ahmin nekin;) olen tosissaan miettinyt että jos sen kirjan hommais johon se perustuu... mutta tuskin sitä entän lukemaan kun joka kerta kun saan kirjan nenäni eteen jollain on joku kriisi päällä :p
Sit kans salkkarit/pihlajasatu on koukussa. Hakekaa kätilöä seurasin kans mut se on taas tauolla... aikapaljon tulee hyödynnettyä suoratoisto kanavia (katsoma/areena tms) kun ne on nii käteviä kun voi sit sieltä katsoa me omat koukutuksen kohteet kun on saanut muksut nukkumaan;)

No nyt taas Gilmore Girlsiä pitkästä aikaa. Tässä oli pari vuotta lapsen syntymän jälkeen, kun en ehtinyt katsomaan telkusta mitään sellaista, joka olisi vaatinut paremman muistin kuin kultakalalla, joten vasta nyt tilasin Netflixin uudestaan. Tällä välillä sinne on ehtinyt tulla joku uudempi Gilmore Girls, mutta totesin, että olen jo unohtanut ne vanhatkin jaksot, joten katsonpa ne uudestaan ennen kuin nautin uusista jaksoista. Toivottavasti ovat hyviä!

Takaisin