Mitä kaipaat tai odotat?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Jossu*
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jossu*

Jostain jotain jo tietävä
Löysin tuolta lokakuisten foorumilta tällaisen mielenkiintoisen aiheen. Eli mitä kaipaat tai odotat, jotain sellaista mitä et nyt raskaana voi/saa tehdä tai mistä haluaisit päästä nopeasti eroon?

Omani ovat:
1. Vatsallaan nukkuminen ja ihan miehen lähellä nukkuminen. Nyt jos änkeän ihan viereen niin maha on silti edessä, en pääse niin lähelle kuin haluaisin. Tokihan hän ottaa mut lähelle toisesta suunnasta, mutta se ei ole sama asia.

2. Pitkät lenkit koiran kanssa ja muutenkin rankempi liikunta.

3. Kylmä kalja ja valkoviini.

1. Mahallaan nukkuminen. Ainoa asento jossa nukun hyvin...

2. Luonnossa liikkuminen ja geokätköily. Ei vaan pysty ja kykene enää siihen tahtiin liikkumaan ku haluis.

3. Salmiakin ja lakritsan yletön syöminen, kahvi ja PepsiMax...

taitaa olla ykkösenä kaikilla sama :D

1. mahallaan nukkuminen

2. viini/siiderin juominen, aika vähän tulee muutenkaan mutta välillä mukava rentoutua telkkarin ääressä

3. istua sohvalla miten haluaa kärsimättä ylenpalttisesta hengenahdistuksesta tai närästyksestä.

1. Selällään nukkuminen/ylipäätänsä selällään oleminen

2. Se että laihdun, pääsen harrastamaan enemmän liikuntaa ja treenaamaan

3. Se että tiedän voivani ottaa esim. vaikka just sen yhen tai kaks siideriä, vaikka harvemmin kumminkaan otan :)

1. Saunakalja, lonkero

2. Pitkät kävely- ja pyörälenkit

3. Esikoisen ja miehen halaaminen ilman tätä röllykkää

4. Ruuasta nauttiminen ilman pelkoa närästyksestä

5. Tupakointi

Siinä mun top 5... ite oon myös aina ollu mahallaannukkuja, mutta nyt nukahdan aivan hetkessä kun meen vasemmalle kyljelle ja laitan tyynyn/peiton jalkojen väliin... siitä on tainnu nyt tulla mun lemppariasento. Mahallaan nukkumista en siis osaa enää kaivatakaan :)

1. Graavilohi, maksaruuat ja a-vitaminoitu soijajuoma
2. Elämä ilman rautalisiä
3. Paluu omaan ruokarytmiin. En ikinä ole tykännyt aamuisin syödä ja nyt on pakko

Tässä olis omat asiani :)

1. selällään makoileminen/nukkuminen.

2. Odotan niin kovasti että pääsen syömään maksalaatikkoa puolukkahillon kera :P *slurps*

3. En pysty harrastamaan liikuntaa kovin ollenkaan kun aina, pelkkä kaupankäyntikin sattuu mahaan ja kun tuo nahka venyy tuossa mahassa niin ei pysty seisomaan kunnolla eikä kävelemään, sitten on se paine mikä tuonne alamahaan tulee.

4. Sitten niin himoitsisin medium pihvejä. :P

5. Ja viimeisenä haluaisin päästä eroon tästä isosta mahasta jo kun tuntuu ärsyttävältä ja ahdistaa kun puserotkin on niin hemmetin tiukkoja päällä kun tämä massu sattuu olemaan niin iso jo :)

Hauska kysely tämä (:

1. Kunnon lenkit koiran kanssa! Käveltiin ennen 8-10km lenkkejä päivittäin, nyt en uskalla lähteä niin kauas kotoa noiden supistusten vuoksi. Painokin lähteny nousemaan reippaammin, pitäs kai ruveta vähän katsomaan mitä syö..

2. Maksalaatikko ja -pasteija <3

3. Valkoviini ja juustot lauantai-iltana elokuvaa katsellessa.

1. mahallaan nukkuminen!!!!! Että mulla on ikävä sitä, oon aina nukkunu parhaiten mahallani ja nyt jo melkein puolitoista vuotta putkeen, kun ei oo pystyny mahallaan nukkumaan!

2. Maksalaatikko ja maksamakkara ja graavilohi (siis valmiina kaupasta ostettuna) ja salmiakin syöminen mielinmäärin (vaikken sitä normaalistikaan niin hirveitä määriä kerralla syö) ja mitäs muuta nyt onkaan kielletty syömästä...

3. Tästä närästyksestä eroon pääseminen!!!!! ETTÄ MÄ VIHAAN NÄRÄSTYSTÄ!!!!

4. Ja tää maha on kyllä jo tiellä tosiaan ja kaikenlaisia kipuja tuntuu... tänäänkin oikea lonkka on ollut aivan järkky kipee koko päivän... tuskaa...

Onneks ollaan jo näinkin pitkällä, en jaksais kyllä enää oottaa hetkeäkään... :)

1. viini ja siideri (tuntuu jotenkin väärältä että ne tuli tähän ykköseksi, mutta kyllä se alkoholista luopuminen vaan taitaa olla se suurin muutos noin ruokavaliollisesti ajatellen. humaltumista en kaipaa lainkaan ja olen todennut että hyviä alkoholittomia juomiakin löytyy, mutta alkoton viini ei kyllä maistu viinille eikä kuivaa omenasiideriä saa... )

2. sushi (jossa siis kalaa..huijaustahan se on jos ei sushissa ole kalaa) ja graavilohi

3. ylipäänsä se ettei tarvitse jatkuvaan miettiä mitä saa tai ei saa syödä.

4. se, että normaali liikkuminen kuten portaiden nousu ei enää pistä puuskuttamaan ja pääsee kumartumaan ilman suurempia ponnisteluja

5. pääseminen eroon happojen noususta (varsinaista närästystä minulla ei vielä *koputtaa puuta* ole ollut, mutta kokoajan sihisen ja pihisen ja ärsyttävä pala tuntuu kurkussa)

Tämmöisiä tuli mieleen. Varmaan on paljon muitakin "vaivoja" yms jotka ei tunnu niin kivalta, mutta toisaalta toistaiseksi olen enimmäkseen vain nauttinut raskaudesta. Saa nähdä minkälainen loppukolmanneksesta tulee kun on niin vähällä päässyt tähän asti. :)

1. Savustettu graavilohi, juustot!!
2. Valkoviinilasillinen tai saunasiideri
3. Mahallaan nukkuminen
4. Se ettei joutuis kokoajan laittamaan isompia vaatteita päälle! :DD

Hah, tuntuu olevan aika samanlaiset odotukset monella mammalla... :-D Oma top 3 on:

1. Nukkuminen missä muussa tahansa asennossa, paitsi kyljellään. 
2. Punaviini (tekee aivan älyttömästi mieli rentoutua punaviini lasillisen kera, sama oli muuten esikoista odottaessa)
3. Seksi/läheisyys ilman masua

Itse kaipaan:

1. Mahallaan nukkumista :D
2. (sauna)siideriä
3. vanhoihin vaatteisiin mahtumista (tänään käväsin vaatekaupas ja ajattelin et kuinka hyvältä toi pusero näyttäis jos oisin laiha -.-)

Noista mediumpihveistä, kuinkahan vaarallista mahtaa olla kun söin sunnuntaina yhen teeren rintafileen ja mies oli sen mediumiksi paistanut? :o

1.Suklaa ja herkut ylipäätää mitkä ei joko turvota tai nosta sokereita
2.punaviini
3.mahallaan nukkuminen
4.ylipäätään liikkuminen
5.graavilohi vaikka oon kyl pienii paloi syöny
6.MAKSAPIHVIT (maksalaatikkoa olen pikkuisen syöny ja maksamakkaraa sallitut määrät olen kyllä syönyt)
7.SEKSI ilman supisteluja ja ahistavaa painontunnetta mahalla
8. Ilman näitä kaiken maailman rajoitteita eläminen tietty  kun ruvetaan yleistämään

Ihana ketju :)

Itse eniten kaipaan:
1. Ruokaa ilman rajoituksia. Ihan ehdoton ykkönen!! Musta tuntuu, että kaikki lempparit on kiellettyjen listalla, ja muutenkin vihaan sitä, ettei voi vaan syödä mitä haluaa.
2. Viini. Eniten punaviini, mutta skumppaa ja valkkariakin on ikävä. Esim. ravintolassa syömisestä ei voi nauttia niinkuin ennen kun ei voi ottaa viiniä.
3. Sitä, että ei voi käyttää normaaleja vaatteita ja ostaa sellasia vaatteita kun huvittaa.
4. että ei koko ajan särje ja kolota.

Ylipäätänsä kaikki rajoitukset ottaa mulla aika koville. Ei siis itsekurin puolesta, mutta ihan periaatteesta ärsyttää suunnattomasti, että joku asia rajoittaa mun elämää näin paljon. Ei auta muu, kuin yrittää pitää mielessä miks näitä kaikkia rajoitteita on ja niitä kestetään :)

1. Tupakka/savut
Ei nyt välttämättä tupakoinnin aloittaminen uusiksi, mutta piipullinen iltaisin tms.

2. Muutamat tietyt vaatteet
Vituttaa kun entiset lempparit ei mahdu päälle :(

3. Korkea vireystila
Nykyään kun tuntuu, että lähes koko ajan väsyttää. Ja jos ei nukuta niin ainakin hengästyttää, lihakset väsyy tms.

Jes! Kiva palsta :) On niin paljo samanlaisia kokemuksia.

omat top 3

1. Vatsallaan nukkuminen
2. Se, että esikoista pystyy kantamaan kunnolla. Ettei paina vattaan.
3. Seksi/läheisyys

Ihan loistava ketju!

Tässä mun kaipauksen kohteet:

1. Selällään nukkuminen: mulla on kohtu enemmän selän puolella joten jos yrittääkin nukkua selällään niin alkaa pyörryttää ja tulee niin paha olo että pakko vaihtaa asentoa. Myös se ärsyttää, että mies on aina tykänny nukkua mun kainalossa kuten myös esikoinen sitten toisessa kainalossa päikkäreiden ajan ja nyt ei oo tilaa kuin yhelle halittavalle kerrallaan

2. Aurajuusto, tuc-keksit ja paprika!

3. Battery ja viinit!!!!

4. Se että pystyy pitämään esikoista sylissä/ vatsan päällä ilman että tuntuu siltä että koko vatsa rusentuu

5. Se tunne kun ei jatkuvasti satu johonkin paikkaan ja ei tartte siitä huolestua

6. Normaali energiataso ja rautalisän hylkääminen

7. Seksin harrastaminen vähän monipuolisemmissa asennoissa...

1. omat ihanat vaatteet :)
2. notkeuteni ;)
3. hikiurheilu
4. olut, brie- ja aurajuustot (salmiakkia olen popsinut mutta tahdon vielä enemmän!)

tuun varmasti kaipaamaan potkuja ja masuelämääkin sitten kun sitä ei enää ookkaan:)

Oon joutunu olemaan 28-32 viikot lepohoidossa, niin kaipaukset liittyy aika lailla liikkumiseen.. Nyt on viikkoja 33+5 mutta silti pitää ottaa rauhallisesti.

1. Villi tanssiminen ja liikunta yleensäkkin, ja vatsalihakset (nyt on vaikeaa nousta ylös makuulta ku vatsalihakset on sivulla)

2. Kaupungilla käyminen, kavereiden luona käyminen (nyt en uskalla käyä missää ku tulee liikaa kävelyä ja istumista)

3. Kiellettyjen herkkujen syönti, esim. turkinpippurit, salmiakki, siideri

4. Omien vaatteiden käyttö, en oo viittiny ostaa hirveesti äitiys-syysvaatteita ku LA on 4.11.

5. Seksielämä, ku nyt sekin on lepohoidon vuoksi kielletty :(

Takaisin