Mitä horoskooppimerkkejä teillä asuu?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mitkä on teidän, puolisoidenne ja lastenne horoskooppimerkit? Uskotko horoskooppeihin?

Itse olen kauris, mies on kalat, esikoinen neitsyt ja kuopus vesimies. Mielestäni luonne horoskoopeissa saattaa olla jotain perää. Ensi viikkoa ennustaviin taas en usko lainkaan.

Meillä asuu kaksonen, vaaka ja skorpioni. Luonne ei kenelläkään osu horoskooppimerkin kuvaukseen. Etenkin itse koen olevani lähes päinvastainen, mitä merkkini edellyttää.

Minä kalat, mies jousimies, lapset oinas ja härkä. Uskon jollain tasolla luonnehoroskooppeihin, omani on pelottavan lähellä totuutta. Miehellä kuitenkaan ei ole kovinkaan osuva, eikä lapsista oikein osaa sillä tavalla vielä sanoa. Viikkoennustuksiin tms en usko.

Mä ja poika ollaan vaakoja. Ainakin itseen osuu harkitsevaisuus, yritys että kaikilla on kivaa, puntarointi ja tasaisuus.
Saa nähdä millainen pojasta tulee :cat:

Luonnehoroskoopit pitänyt aika kutinsa, muuten en kyllä horoskooppeihin niinkään usko. Minä olen kaksonen, mies rapu, lapset skorpioni, vaaka ja jousimies.

Meillä asuu vesimies, oinas, kaksoset, jousimies ja vaaka. Horoskooppeihin en usko, joskus tuli huvikseen luettua mutta nykyään todella harvoin.

Meillä asuu kauriit, kala ja leijona. Kaikkien luonteenkuvaukset istuvat kuin lätsä päähän! Aika usein muuten veikkaan ihmisen horoskooppimerkin oikein, hassua! Siksi vähän salaa uskonkin horoskooppeihin..

Täällä asuu kauriita, Vesimies, kaloja, härkä, Kaksonen, leijona, Jousimies. Monenmoista, joillakin osuu luonnekuvauksiin, toisilla ei. En oikein ymmärrä miksi horoskooppimerkeillä olisi mitään merkitystä, yhtään mihinkään..

Takaisin