Meillä minä ja tyttö ollaan vesimiehiä, mies neitsyt.
Luonnehoroskoopeissa ehkä jotain yhtenevää on, mutta ei nekään ehkä täysin kohdalleen osu. Enkä muutenkaan juurikaan horoskooppeihin usko. Aikoinaan niitä tuli kyllä luettua lähes päivittäin jostain iltalehdestä.
Kerran lähes 20v sitten horoskooppi on osunut aivan tasan tarkkaan oikeaan. Luin aamupäivällä horoskooppini, joka meni suunnilleen näin "olet miettinyt missä eräs tärkeä ihminen elämästäsi on, mutta kohtaatte pian, jopa yllättävänkin pian". Oli siis erään hyvän ystäväni kanssa ollut täysin turhasta välit poikki, tai ei nyt poikki, mutta ei oltu oikein oltu yhteydessä erään kiusallisen väärinymmärrys tilanteen jälkeen varmaan vuoteen. Itse olin aluksi yrittänyt soittaa ja laittaa viestiä koska tapahtunut ei oikeasti ollut mikään maailmaa mullistava asia ja elämä jatkuu, mutta hän ei vastannut. Mutta sitten tuona horoskoopin luku päivänä hän ihan yllättäen laittoi viestiä, kysyi kuulumisia ja ehdotti josko juotaisiin kahvit yhdessä. Juotiin kahvit vielä samana päivänä ja ystävyys jatkui ennallaan. Nykyään tiet ovat kyllä erkaantuneet, kun elämä on vienyt omia polkuja.