Mitä herkkuja teillä on jemmassa omaa herkkuhetkeä varten?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
IMG-20211104-WA0030.jpg

Onko teilläkin oma piilo, omia herkkuja odottamassa että pääsette syömään niitä kun lapset nukkuvat?

Mulla on yleensä jotain itselleni kaapissa ja jäätelöä pakkasessa. Nyt on täytevohveleita, uutta jäätelöä ja keksejä, sekä karkkipussit odottamassa. Olen yrittänyt pitää vain kerran viikossa herkkupäivän, sitten kun olen yksin illalla kun lapset nukkuvat. Tai sitten viikonloppuna saunan jälkeen.
 
Tällä hetkellä on töhnämunia (Oreo-versiota), joita syön välillä illalla kun lapset on sängyssä. Aika usein on suklaata ihan vaan itselle.
 
Usein on jemmassa jotain hyvää sipsiä ja tummaa suklaata. Lasten mentyä nukkumaan saatan käydä nappaamassa vähän.
 
Meillä ei ole jemmassa kuin paahdetut mantelit, koska juniori saattaisi tukehtua niihin.

Muut herkut ( lähinnä keksit) ovat kaikkien saatavilla, mutta kumpikaan lapsi ei ole makean perään. Mitään erillistä herkkupäivää meillä ei ole koskaan ollut.

Isompi sai juuri penkkarikarkkeja vaikka kuinka ja yrittää nyt jaella niitä isälleen ja pikkusiskolleen. (Minä en voi osallistua, koska tarvitsen aina tuoteselosteen)
 
Kun ei oo niitä muksuja, mutta toisaalta on 50kg :Dog:. Sen jäädessä viikonloppuna ulos päiväunilleen hipsin jääkaapille ja söin lämminsavulohta ja tuoretta keltaista paprikaa ilman että kuolaa olis valutettu varpailleni.
 
Haha, jemmassa pysyy harvemmin mikään kovin pitkään, joko minä tai puoliso ollaan syöty varastot tyhjiksi aika nopeasti :rolling: Yleensä kaapista löytyy sipsejä, keksejä tai suklaata. Nyt olen saanut lahjoja asiakasperheiltä kesän kunniaksi, joten varasto on poikkeuksellisen iso, ja siellä on pari suklaalevyä ja keksipaketti.
 
Nyt on sokeritonta vegaanista keto-suklaata ja suklaakuorrutettuja pähkinöitä 😙🤩😋🍫🥜
 
Meillä herkutellaan lasten kanssa yhdessä tai sitten ei herkutella ollenkaan. Tulee vain huono omatunto jos itse herkuttelee ja lapset eivät saa, ihmisiä hekin ovat.
 
Takaisin
Top