Mitä appeja käytössä kierron seurantaan

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Mellie
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Mellie

Puuhakas puhuja
Maaliskuiset 2022
Mitä kaikkia apuvälineitä teillä on käytössä?

Itsellä nyt Flo, Fertility Friend ja uusimpana Premom.

Flo on ollut ennen raskausyritystäkin pitkään menkkakalenterina ja sen takia se näyttää mulla nyt ihan mitä sattuu. Söin pillereitä 3-4 liuskaa putkeen ja Flo ei nyt tajua että kierto olis oikeasti lyhempi ja ovisennusteet on ihan pielessä.

FF otin käyttöön kun aloitettiin yritys ja se on kyllä mukavan kattava ja ottaa kaiken mahdollisen huomioon.

Uusimpana otin nyt Premomin kans käyttöön, kun siihen saa ovisliuskoista kuvat ja analyysin viivojen vahvuuksista. Ekassa kierrossa käytin vaan 2 hormonin digitestiä, mut nyt otin myös liuskat käyttöön, niin tällä on helppo seurata niitä.

Oisko vielä jotain muita? Vähän tuntuu että oon hurahtanut näihin :wacky:

Mulla käytössä sellainen kuin Ovia fertility, itse tykkään että on selkeä ja kyllä se oman kierron alkaa oppia, kun tarpeeks kauan käyttää.

Mulla Flo ja oon käyttäny sitä nyt 3 vuotta about, tykkään. tällä hetkellä kokeilussa premium ja se on ollut ihan super kiva! Myös Modern Fertility on hyvä, pääsee skannaileen ovistestejä ja näkemään arvoja. :happy:

Käytän Applen Terveys sovellusta. Osaa kanssa arvioida ovulaatiota, mutta tylsänä ominaisuutena on ettei voi laittaa "olen raskaana" tilaan, se vaan sitkeästi huutaa perään oletko jättänyt menkat merkkaamatta.

Muutenkin merkkailu eri oireille (ovulaatio, seksi, limat, lämmöt) on merkattu samanlaisina palloina. hirveä työmaa etsiä sitä oikeaa kohtaa sitten.

Kiinnostaisi vaihtaa toiseen sovellukseen, mutta tahtoisin sitten siirtää nuo vanhat tilastot mukana...se ei taida onnistua.

Käytän Applen Terveys sovellusta. Osaa kanssa arvioida ovulaatiota, mutta tylsänä ominaisuutena on ettei voi laittaa "olen raskaana" tilaan, se vaan sitkeästi huutaa perään oletko jättänyt menkat merkkaamatta.

Muutenkin merkkailu eri oireille (ovulaatio, seksi, limat, lämmöt) on merkattu samanlaisina palloina. hirveä työmaa etsiä sitä oikeaa kohtaa sitten.

Kiinnostaisi vaihtaa toiseen sovellukseen, mutta tahtoisin sitten siirtää nuo vanhat tilastot mukana...se ei taida onnistua.
Kyllähän siinä nykyään on myös raskaustila. Tuli joskus keväällä.

Mä käytän Flota ja Miaa. Mia pm siitä kiva, että se kertoo faktoja kierron eri vaiheista.

@Marcipa Kiitos tiedosta! En löytänyt sitä kirveelläkään tuossa heinäkuussa, eikä se ohjannut siihen edes, intti vain että onko menkat alkanut. Ehkäpä kohta löydän sen kohdan uudemman kerran...

@Marcipa Kiitos tiedosta! En löytänyt sitä kirveelläkään tuossa heinäkuussa, eikä se ohjannut siihen edes, intti vain että onko menkat alkanut. Ehkäpä kohta löydän sen kohdan uudemman kerran...
Se on tuossa ”vaikuttavat tekijät” otsikon takana.

Liitteet

• 100AA662-11DF-4166-A047-E2C1D0025AF8.jpeg
    100AA662-11DF-4166-A047-E2C1D0025AF8.jpeg
    163.6 KB · Katsottu: 155
Takaisin