Mitäpä maaliskuussa?

Meilläkin kovasti jo jutellaan ja hymyillään :) pieniä kikatuksia on tullut nyt kaksi kertaa <3 niin ihana! Meilläkin kuolataan paljon ja sormia pureskellaan, saa nähä tekeekö hampaita vai mitä! Ajattelin huomenna antaa sen Cooler lelun, jospa tykkäis sitä pureskella!

Miten ajattelitte aloittaa soseiden maistelun ? Me kyllä alotellaan parin viikon päästä varmaan, vaikka neuvolassa sanottiin, että voisin myös vaan imettää tonne 6 kk saakka jos haluan, kun neidin paino nousee hyvin. Imetystä haluaisin jatkaa ainakin tonne 6 kk saakka, se on mun mielestä jo hyvä kesto imetykselle :)

Meillä neidin iho on nyt kuiva, se siis on kuivunut nyt ihan muutamassa päivässä, käytiin ostamassa vähän parempaa voidetta apteekista, kun noi vauvarasvat ei auttanut mitään. Meillä siis alko toi kuivuus kasvoista ja nyt on myös koko kehossa.. Kokemuksia kuivan ihon hoidosta ? Tai onko muilla samaa ongelmaa ? Soitin neuvolaan kyllä torstaina ku kysyin tosta rasvasta, niin sanoivat siellä, että kuiva ilma kuivattaa nyt helposti vauvan ihoa ja kortisonia voisi myös laittaa punoittavimpiin kohtiin. 
 
Me varmaan alotellaan soseet ku on ollu neuvola 10.4., kuhan kysytään sieltä vähän neuvoja. Meillä ku muutenki mennään korvikkeella niin sama tuo kai on sillon 4kk iässä alottaa. 

Meidän nuppusella on kanssa iho ollu kuiva, varmaan miulta periny! Ite oon käyttäny sitä Provisorin käsi- ja vartalovoidetta, se on ollu tosi helppo levittää ja kosteuttanu hyvin. Aiemmin käytin sitä Liberon voidetta, mutta se tuntui vähän semmoselta inhottavan paksulta ja oli vähän hankala levittää, se kyllä kosteutti ihan hyvin. Oon melkein joka päivä sillä Provisorilla rasvannu ja joskus kahestikin päivässä aamu- ja iltapesujen yhteydessä. Meillä kylvetään n. kerran viikossa, joskus useammin (tietty aamulla ja illalla ihan veden alla pyllyn pesu vähintään). Ja ilmakylvyt, niistä meillä tykätään, saa olla ilman vaippaa ja ihokin saa hengittää! :)
 
Takaisin
Top