Mista raskausvaatteita?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Lisa_89
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Lisa_89

Oman äänensä löytänyt
Hei! Olen 15 viikkoa raskaana ja housut alkaa kayda vahiin, kun vatsa kasvaa. Siksi kysyinsinkin, etta tietaako kukaan, mista saisin kunnon raskaushousuja? H&M:lla kavin, mutta turha reissu, kun ne housut olivat niin kalliita ja levea lantioisena naisena H&M:lla kekeilemani housut ei oikein istuneet. Siis jos joku tietaa, mista saada kyseisia vaatteita, olisin todella kiitollinen, jos kertoisit!

P.S. Koneesta puuttuu aa-kirjain, joten ei kannata ihmetella tekstin hassuutta. [:D]

Moi Lisa!

Nostin yhden aiemman keskustelun tohon esiin (sama tasofoorumi, Äitiysvaatteita?-otsake), niin sieltä näet vinkkejä äitiysvaatteista, niin ei tarvii uudestaan kaikkia kirjotella :)

H&M:n hinnoilla saat parempilaatuisia vaatteita muualta. Äitiysvaatteet ei kovin halpoja kyllä ole, mutta jos ostaa muutaman hyvälaatuisen vaatteen, kestävät ne koko raskausajan. Tuubeilla olen itse toppien ja muiden normipaitojen käyttöaikaa lisännyt.

http://www.bebes.fi/kauppa/ tuossa yksi vinkki, heidän myymälänsä sijaitsee Helsingissä, Kampin keskuksessa.

Lisäksi Veromodat myyvät äitiysmallistoa.

Kiitoksia vain paljon! Tosi kalliin oloisia ovat kun tuota rahapussin täytettä ei liika ole. Mietinkin, et pitäisiköhän alkaa käyttää tunikoja ja mekkoja paljon, ongelmana vaan on, että talvella pyrkii olemaan kylmä, eikä talvisukkahousutkaan aina auta. No, eiköhän sitä jotain keksi tuon kasvavan mahan päällikkeeksi. :D

edelleen painottaisin kirpputoreja. Mamma vaatteita käytetään niin vähän aikaa, että ne ei siinä ajassa miksikään juuri mene. Ja aika hyvin niitä löytyykin, jos osaa vaan etsiä. Itse olen katellut sellaisia pöytiä, missä todella pieniä vauvojen vaatteita. Sieltä yleensä bongaa noita mammakuteita. Olen itse lähes täysin h&m kannattaja ja niitä olen melkoisesti löytänytkin [:)]

Jepjep, kirpputoreille mäkin ohjaisin. Oon kahet mammahousut löytäny kirpparilta, yhteishintaan 6e. Näyttää ihan uusilta [:D] myös noita vauvanvaatteita oon hirveesti löytäny, viimeks pari päivää sitten löysin 50cm ihanan lämpimän villatoppapuvun (sairaalasta lähtöä varten) 4e! Ihan ku olis kaupasta ostanu :) Todella hyviä vaatteita oon löytäny. Vauvasukkia 10snt pari yms :) Pitää vaan jaksaa tonkia niitä pöytiä ;)

Ne voi tehdä ite vanhoista housuista. Kattoo netistä kuvan ja leikkaa housujen vyötärön pois ja laittaa putkiresorin tilalle. Resorin yläosaan taitos ja sinne kuminauha napin lävillä, sil on joku nimikin, mut nyt ei muista![:D] Ei maksa paljoa jos raaskii jostain housuista luopua. Citymarketis on ollu kuminauha vyötäröllä olevia farkkuja 15€ mulla ollu niitä arkikäytössä.

mulla on jokseenkin herkkä maha noille kuminauhoille. En kestä minkäänlaista painetta vyötäröllä tai alempana, yleensä joudun käärimään housujen yläosat lantiolle jos on vähänkin korkeempi malli. Nää ohkaset mustat mammahousut mikkä ostin H&M:ltä on siis aivan ihanat, pelkkä pitkä resori masua vasten, ei kuminauhaa ollenkaan. Toki nää tuntuu valuvan päältä jos ei oo kitkahousui välissä, mutta eivätpähän paina mihkään. Mietin henkseleitä avuksi vaan taitaa tuo masu ruveta jo pitämään housui ylhäällä. Ostamissani varkuis on kuminauha ja se on ruvennu arveluttaa jos masu vielä kasvaa. Pitänee ottaa se pois tuosta rintojen alta, ettei rupee ahistaan liikaa. Housujen yhteishinta 39,90 €, olivat tarjouksessa.

Mä löysin neljälläkympillä h&m:n nettikaupasta mukavat farkut mis on ylös asti nouseva resori. Enkä oo mikää pikkulikka. Ennen raskautta olin selkeästi ylipainoinen. Mutta kokoja löytyi sieltä hyvin. Ja laskulla kun ostaa niin voi helposti palautella jos ei oo sopivat. Mittataulukon avulla löysin itelle hyvän koon.

Lappuhaalarit löyty kirpparilta 6,50 euroa.

Joo, kiitos kaikille. Loytyi kyl tosi hyvia vaihtoehtoja! Ja etsiskellessani viela lisaa loysin huuto.net:sta hyvia halpoja kaytettyja raskausvaatteita. Monet myyvat niita viela raskausvaatepaketteina, joten pienella summalla saa paljon.

suosittelen ellos:ta.
Löysin sieltä parit tosi hyvät housut, maksoivat 25e pala, että ei paha.
Kokojakin löytyy.
On ollu suuressa käytössä ja hyvin on kestänyt !
[:)]

suosittelen myös www.huuto.net
Olen ostellut sieltä mm. mammavaatteita, hoitopöydän, vaunut yms.
Kunhan vähän aikaa etsiskelee eikä huuda heti ensimmäistä kalleinta ja katsoo huutajan tietoja (ei negatiivista palautetta) niin tekee kyllä tosi hyviä löytöjä ja samalla vielä kierrättää. Vauvan tavaratkin ovat niin vähän aikaa käytössä, että minusta on ihan turha ostaa uusia vaunuja jos saa esim. 1/4 hinnalla puoli vuotta käytetyt.

Mammavaatteita löytyy ainakin: Stockmann (mamalicious), Polarn o. Pyret, Anton&Nina,
Pepino. Noi ei kyllä oo halpoja.. Ja tietty sit kirpputorit ja second hand shopit.

sitten oon ite ostella tuolta Gina Tricot:ista perus pitkiä toppeja ja paitoja.
Venyy ja paukkuu, sieltä ostaa kokoa isomman niin menee komeesti ja kauan.
Ja niiden perustopithan on sen n.10e ja pitkähiaset 15e eli ei hirveesti uusista
vaatteista[;)]

Takaisin