Mistä yllätyit viimeksi?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Mistä olet yllättynyt lähiaikoina?

Itse yllätyin eilen siitä, miten hauskaa minulla oli paikallisessa vesipuistossa. Lupasin viedä isot lapset sinne, mutta suhtauduin reissuun etukäteen hieman skeptisesti; pidin sitä vähän pakkopullana. Mutta siellä olikin tosi hauskaa! Intouduin laskemaan mäkiä ihan hurmiossa - mitä kovempi vauhti, sen parempi! Ja vauhtia niissä mäissä riitti. Harmillisesti lapset vähän hidastivat menoani, kun halusivat välillä polskia altaassa, jonka liukumäet eivät olleet tarpeeksi hurjia minulle. :grin Mietin jo, että tuonne pitäisi päästä joku kerta ilman lapsia. :D

Eilen oli tosi kuuma päivä, +33 astetta, joten siinäkin mielessä oli ihana olla paikassa, jossa saattoi pulahtaa veden alle aina halutessaan.

Yllätyin tänään, kun huomasin, että työt alkavat jo ensi viikolla. Yllätyin samalla siitä, että ainakaan vielä ei jännitä tai harmita.

Yllätyin vähän siitä kuinka kuuma täällä on, kun on ~25 astetta. :\ Tuli vietettyä helteet järven rannalla eikä siellä edes ne yli 30 asteen helteet tuntuneet näin tukahduttavilta. :) Vaikka oli tää odotettavissa.

Tänään yllätyin siitä, kun 3-vuotias ei saanutkaan raivaria, kun en antanut katsoa Late Lammasta. Hän vain totesi rauhallisesti että "aijaa" kun vastasin kieltävästi pyyntöön katsoa ohjelmaa. Olin aivan puulla päähän lyöty, sillä yleensä hän kirkuu pää punaisena heti, kun jokin asia kielletään.

Siitä, että koulut alkavat jo ensi viikolla, ja huomenna jatkuu 3-vuotiaan päiväkoti. Siis mihin lasten kesäloma katosi? Vastahan olin ihan paniikissa siitä että miten pääni kestää neljän lapsen kanssa kotona oloa 24/7, mutta nyt se on kohta jo ohi. Onneksi kesä sentään jatkuu vielä. :)

Eilen yllätyin siitä, että kolmevuotiaan ensimmäinen loman jälkeinen päiväkotipäivä olikin mennyt tosi hyvin, vaikka aamulla häntä päiväkotiin viedessäni koko homma meni itkuksi ja takertumiseksi. Lasta hakiessani hoitajat kuitenkin kertoivat, että sen jälkeen päivä oli mennyt niin kuin mitään 1,5 kuukauden lomaa ei olisi välissä ollutkaan. :)

Minäkin olen yllättynyt siitä kuinka hyvin pojalla on mennyt ensimmäiset päivät päiväkodissa loman jälkeen. :) Hoitajat on kertoneet että on kuin ei mitään lomaa olisi ollutkaan.

Takaisin