Mistä yh-löytää puolison?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yh-äiti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Y

Yh-äiti

Vieras
Olen 1-vuotiaan lapsen yksinhuoltaja. Erosimme miehen kanssa raskausaikana. Vaikka kaikki on mennyt lapsen kanssa hyvin, kaipaan miestä rinnalleni. Onkohan toivoton haave? Oletteko muut yh:t löytäneet uuden puolison? Olisi kiva kuulla tarinoita, mistä uusi puoliso on löytynyt?

Opiskelijapippaloista. Alusta asti kerroin olevani yh, mutta keskinäinen vetovoima oli niin suuri ettei se ollut edes hidaste. :smiling face with heart-eyes:

Erosin lasten isästä lasten ollessa 7 ja 3. Alkuun halusin olla sinkku ja oikeastaan halusin mieluummin olla sinkku loppuelämäni, tai näin olin suunnitellut. Tykkäsin kuitenkin käydä treffeillä ja tavata uusia ihmisiä, mutta sanoin aina etten halua mitään vakavaa. Tinder profiilissani oli maininta lapsista, mut harvojen kanssa siitä puhuin. Sitten tulikin vastaan mies, joka pyöräytti kaiken ympäri ja kolahti kovaa. Useamman päivän intensiivisen viestittelyn jälkeen näimme ja se oli menoa lähes heti. Nyt reilu puolitoistavuotta myöhemmin asutaan yhdessä, ollaan kihloissa ja laskettuaika joulukuussa. Ihmeellistä, mut sitähän elämä on❤️

Nettideittisovelluksen kautta 😄

Ollaan oltu nyt kahdeksan vuotta yhdessä ja meillä on myös yhteinen lapsi.

Ai kiva, tänne olikin tullut vastauksia. Unohdin vähän koko ketjun, kun ensin ei tullut. Antaa toivoa, kun osa ainakin on löytänyt uuden kumppanin. 😍 Ehkä sitä vielä kelpaa kun vaan löytyy se oikea.

Opiskelijapippaloista. Alusta asti kerroin olevani yh, mutta keskinäinen vetovoima oli niin suuri ettei se ollut edes hidaste. :smiling face with heart-eyes:
.. ja sen verran voin tähän jatkaa vielä että nyt ollaan oltu naimisissa 9 vuotta, yhteisiä lapsia on 4 ja tuntuu että kyllähän meille vielä yksi voisi tulla. :Two-hearts:

Olen 1-vuotiaan lapsen yksinhuoltaja. Erosimme miehen kanssa raskausaikana. Vaikka kaikki on mennyt lapsen kanssa hyvin, kaipaan miestä rinnalleni. Onkohan toivoton haave? Oletteko muut yh:t löytäneet uuden puolison? Olisi kiva kuulla tarinoita, mistä uusi puoliso on löytynyt?
Itsellä kans asumusero edessä ja nyt 5kk raskaana. Sama pelottaa ja mietityttää, ylipäätään et miten pärjää. 🤔

Takaisin