Mistä ostatte odotusvaatteet?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Odottaja88
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
O

Odottaja88

Vieras
Odotusvaatteiden ostaminen alkaa olla ajankohtaista, mutta en ole löytänyt niitä kivijalkakaupoista. Myydäänkö niitä siis sellaisissa? En mielelläni ostaisi netistä, kun kokoa ja mallia ei pääse yhtään näkemään ja kokeilemaan.

Aika harvassa paikassa pääsi kokeilemaan. Helsingissäkään ei ollut kuin tyyliin yhdellä Lindexillä ja H&M:llä rekissä kohtuuhintaisia äitiysvaatteita. Lopulta tilailin niitä netistä niin ärsyttävää kuin se olikin. Röhnischin jumppatrikoot olivat minulla vielä synnytyksen jälkeenkin pitkään käytössä. Ja Bonprixiltä löytyy kohtuuhintaisia äitiysvaatteita. Lastenvaatekirppareilta löysin myös halpaa äitiystakkia yms. Jotenkin en viitsinyt itse ihan hirveästi panostaa rahallisesti, kun se aika minkä noita tarvitsee on aika lyhyt.

Hmm. Esim. ihan Prismassa on ainakin Mamalicious merkkiä. Helsingissä ainakin Bebes myymälä Kampin kauppakeskuksessa, sieltä ostin ihanat äitiyshousut jotka menevät varmasti pitkään, about 70€.

En viitsi aloittaa uutta ketjua niin kysyn tässä. Mistä sais ostettua iltapuvun joka sopii raskaana olevalle? Helsinkiin pitkä matka missä saattas olla valikoimaa raskausiltapuvuista. Netistä tilaamalla ei välttämättä ehtisi perille kun ulkomailta saattaa mennä 1kk. Onko vinkata kauppoja tai nettisivuja? Perus maximekot ei oo tähän tilaisuuteen tarpeeksi juhlavia vaan pitää olla juhlava iltapuku. Maha ei vielä mahdottoman iso kun juhlat on silloin kun olen silloin 18. viikolla. Olen varannut ajan parin viikon päähän juhlapukuliikkeeseen sovitusajan lähikaupunkiin. Soitin etukäteen niin heilläkään ei virallisia raskausiltapukuja ole, mutta sanoi että mallista riippuen joku iltapuku saattas mahtuakin pienen mahan kanssa.

En viitsi aloittaa uutta ketjua niin kysyn tässä. Mistä sais ostettua iltapuvun joka sopii raskaana olevalle? Helsinkiin pitkä matka missä saattas olla valikoimaa raskausiltapuvuista. Netistä tilaamalla ei välttämättä ehtisi perille kun ulkomailta saattaa mennä 1kk. Onko vinkata kauppoja tai nettisivuja? Perus maximekot ei oo tähän tilaisuuteen tarpeeksi juhlavia vaan pitää olla juhlava iltapuku. Maha ei vielä mahdottoman iso kun juhlat on silloin kun olen silloin 18. viikolla. Olen varannut ajan parin viikon päähän juhlapukuliikkeeseen sovitusajan lähikaupunkiin. Soitin etukäteen niin heilläkään ei virallisia raskausiltapukuja ole, mutta sanoi että mallista riippuen joku iltapuku saattas mahtuakin pienen mahan kanssa.

Oletko katsonut jo https://www.seraphine.com/eu/maternity-occasion-dresses/? On ulkomainen nettikauppa eikä mulla ole itselläni kokemusta Suomeen tilaamisesta, mutta nettisivujen mukaan näyttäisi toimitusajaksi max viikko. Olen itse tilannut tuolta Euroopan ulkopuolelle, ja vaatteet saapuivat Belgiasta noin viikossa. Sen perusteella kuvittelisin, että EU alueella toimisi vielä nopeammin. Jossain luki aikoinaan, että prinsessa Catherine käytti heidän vaatteita raskaana ollessaan.

Ehtisitkö käydä kokeilemassa, jos löytyisi joku empire-linjainen? Korkea vyötärönauha ja levenevä helma antaisivat tilaa vatsalle. Ja liikkeessä ehtisivät ehkä muokkaamaan, jos mekon kiinteä alushelma kiristää. 🤔

Takaisin