Mistä olet tällä hetkellä onnellinen?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Itse olen ollut vähän väsynyt ja kuormittunut töihinpaluun ja sairastelun vuoksi. Välillä on kuitenkin hyvä muistuttaa asioista jotka ovat hyvin! <3 Mikä tekee sinut tänään onnelliseksi?

Minä olen onnellinen lapsestani <3 Lisäksi meillä miehen kanssa on työpaikat ja hyviä ystäviä. Teen vapaalla asioita, joista pidän. Minulla on ihana äiti, joka auttaa enemmän kuin tarpeeksi niin taloudellisesti kuin lapsenhoidossakin <3

Olen onnellinen lapsestani ja siitä että ollaan miehen kanssa vaikeuksien keskellä pysytty läheisinä. Luin yhdestä kirjasta jotain että saman kiirastulen läpikäyneet hitsautuu yhteen. Näin ei ehkä käy kaikille, mutta meille taisi käydä. n__n

Olen onnellinen siitä, että minulla on upea, fiksu poika, jolle saan nyt valmistella syntymäpäiväjuhlia. Olen myös onnellinen suhteestani, jossa olen ihanimman miehen kanssa, monista vaikeuksista huolimatta :Heartred Iloa tuo myös hyvin edistyvät opinnot ja tässä alkuviikosti "vaivannut" siivous- ja puuhailuinto, olen ollut tuottelias.

Suurta iloa juuri tällä hetkellä tuottaa se, että voin mennä nukkumaan ilman, että koneessa pyörii yhtään oksennuspyykkiä! Kolme vuorokautta on joku oksentanut koko ajan tässä taloudessa ja koneet pyörineet yötä päivää.

Olen onnellinen ihanasta kumppanistani, jonka kanssa on valtavan hyvä olla. Onnellinen olen myös tämänhetkisestä elämäntilanteessa kun kaikki on hyvin.

Tulevasta pääsiäslomasta. Edellisestä lomasta (joulu) tuntuu olevan jo ikuisuus. Loma tulee koko perheelle tarpeeseen ja lapset (itseni lisäksi) odottaa todella paljon matkaa mummulaan.

Nostelen vanhempaa ketjua, mutta niin kiva aihe, että mielestäni ihan syystä!

Tänään oli todella hyvä keskustelu miehen kanssa, saatiin päätä vaivanneita asioita molemmin puolin käsiteltyä ja nyt on paljon kevyempi olo. Odottelen myös innolla kesäreissuja, joita nyt heinä- ja elokuussa olisi luvassa, on ollut mukavaa suunnitella ja miettiä niitä.

Olen todella onnellinen, että muutetaan takaisin kaupunkiin täältä sulkeutuneesta reikäkenkäin yhteisöstä. Tänään lähdetään pojan kanssa junalla edeltä, muuttokuorma saapuu huomenna. Saan elämäni takaisin ja se tuntuu hyvältä! :notworthy

Olen onnellinen siitä että olen ollut tänään aikaansaava. Koneessa on pyörimässä pyykkiä ja edelliset on kaapissa eikä narulla ja kello on vasta kymmenen. :) Ja myöhemmin tänään mennään tapaamaan kavereita. n__n

Oon onnellinen just nyt miehestä, kodista ja kissasta. Me ollaan miehen kanssa ihan paras tiimi ja selviydytään mistä vaan. Yritän myös olla varovaisen onnellinen uudesta plussasta jonka sain tikkuun kaksi viikkoa sitten. Pelko varjostaa sitä onnea, mutta joinain hetkinä pystynä olemaan täysin onnellinen siitäkin ilman pelkoa.

Olen onnellinen elämän perusasioista. Miehestäni, lemmikeistäni, kodistani, perheestäni...siitä että asiat ovat hyvällä tolalla ja kaikki on...noh, hyvin. :happy: Pitkästä aikaa elämä ei pyöri ikävien tai stressaavien asioiden ympärillä.

Olen onnellinen mun perheestä ja siitä miten hyvin meillä onkaan asiat. Ja toki onnellinen olen myös siitä, että me saatiin myytyä meidän koti ja saadaan alkaa etsimään omakotitaloa meille.

Takaisin