Mistä näistä luopuisit?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Vargynja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Otetaan vau:n instagram kuva tänne foorumillekin keskustelunaiheeksi. :) Mistä näistä sinä luopuisit? Oliko valinta helppo vai vaikea?
IMG_20201005_124819_736.jpg

Omat valintani on 3, 4 ja 5. Valinta on helppo, sillä en edes pidä kahvista, meillä ei ole autoa enkä meikkaa oikeastaan koskaan. Kynsilakkaa joskus käytän eikä siitäkään luopuminen olisi hankalaa, jos se lasketaan meikiksi.

Meikkiä en käytä nykyään kuin tosi harvoin ja rintsikat laitan koska sosiaalinen pakko.
Kännykästäkin olen jo luopunut, tilalla on älypuhelin. Saivartelua, mutta onko kännykkä (puhelut, tekstiviestit, mms -viestit ja matopeli) eri kuin älypuhelin (nykyään tietokone, kamera, televisio jne samassa paketissa?).

4,5 ja 6

Ollaan jo joskus nykyisessä asunnossa asuttu 6kk ilman autoa ja miehen palattua hoitovapaalta töihin oli pakko ostaa auto. Nyt pystyisi helposti taas luopumaan jos olisi pakko.
Meikkiä käytän yleensä muutenkin vain juhlissa ja en koe edes niihin pakollisena kun ei mitään hienompia juhlia ole ollut vaan ihan lähisukulaisten.
Olen (normaalisti) pienirintainen ja tarvittaessa pärjäisin kireällä topilla paidan alla, joten helposti voisin luopua. Imetystopit tulevat olemaan taas kohta käytössä enimmäkseen muutenkin.

Kahvia juon niin vähän, että siitä on helppo luopua. Vauvan kanssa kotona en juuri meikkaakaan, joten siitäkin voisi luopua. Ehkä pärjäisi ilman rintaliivejäkin, jos tilalle voisi ottaa treenitopin tai jotain.

Auto taas on melkein ehdoton, koska muuten mieheni työmatka kestäisi reilusti yli 2h yhteen suuntaan, kun se nyt on 25-30min.

3,5 ja 6. Meikkiä en käytä, joten se ei aiheuta luopumista. Rintsikoista luopuisin ilomielin. Kolmas on hankala, koska en pääse töihin ilman autoa. Kahvista pystyn halutessani luopumaan, olen raskausaikoina luopunutkin.

Hankalaa, koska ainoastaan yhdestä luopuminen olisi helppoa. :grin 5 on itsestäänselvä, en meikkaa juuri ollenkaan, niin ei ole hankalaa. Lopuista sitten onkin jo hankalampi miettiä, koska kännykkä luonnollisesti on melko tärkeä jo ihan asioiden hoitamisen kannalta. Hammasharja nyt on tärkeä hygieniaväline, kahvia rakastan, auto on nykyisillä etäisyyksillä ja julkisten vähyyden vuoksi oikeastaan melkein välttämätön ja rintsikoita minun on pidettävä, koska olen isorintainen ja ilman olo on kivuliasta. Varmaan pakon edessä valitsisin vitosen lisäksi 1 ja 3.

Meikkiä en käytä nykyään kuin tosi harvoin ja rintsikat laitan koska sosiaalinen pakko.
Kännykästäkin olen jo luopunut, tilalla on älypuhelin. Saivartelua, mutta onko kännykkä (puhelut, tekstiviestit, mms -viestit ja matopeli) eri kuin älypuhelin (nykyään tietokone, kamera, televisio jne samassa paketissa?).

Jokainen saa tulkita tavallaan. :) Itse ajattelen älypuhelintakin kännykkänä. Toisaalta esim tablettia en miellä enää puhelimeksi.

Jos auto meinaa omaa autoa, niin sitä meillä ei ees ole. Kahvista voisin luopua vuodeksi, saisin varmaan muussa muodossa nauttia kofeiinia halutessani? Rintsikat ois myös ihan helppo jättää pois. Meikitkin voisin jättää periaatteessa, mutta en kovin mielellään, lähinnä ihon takia.

3) kahvi - en juo, en tykkää hajustakaan. Ei siis ongelmaa.
5) meikit - Yleensäkin laitan vain vähän peitevoidetta ja kulmat kuntoon. Työ ei vaadi edustusnaamaa eli ei olisi ongelmallista olla kokonaan ilman meikkejä.
6) rintsikat - hammasharjasta, kännykästä ja autosta en kyllä luovu. Free titties siis. :hilarious:

Mäkin ensin ajattelin, että helppoa; autot, meikit ja rintaliivit vekka. Mutta... Olisipa kurjaa kulkea tissit roikkuen ja selkä kipeänä loppuikä:arghh: Eli luopuisin kahvista rintsikoiden sijasta, vaihtaisin vain itkien teehen.:shy:

Helppo, kännykkä+auto+meikit lähtis eikä tarviis perään itkeä:hilarious:
Kahvista ei voi luopua kun tarvii virtaa päivään ja ilman pannua päivässä on pää kipeä ja väsymys. Rintsikoista ei voi valitettavasti luopua koska sattuu olemaan rinnat ja hammasharja on vaan ihan must... likaset hampaat, yäk:yuck:

Takaisin