Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 15 loka 2019 #1 Te jotka olette menneet naimisiin, missä teidät vihittiin? Kirkossa, maistraatissa vai jossain muualla? Meidät vihittiin (pienessä) kirkossa.
Te jotka olette menneet naimisiin, missä teidät vihittiin? Kirkossa, maistraatissa vai jossain muualla? Meidät vihittiin (pienessä) kirkossa.
Ginger Seurustelun sensei Huhtimammat 2016 Toukoäidit 2020 15 loka 2019 #2 Maistraatissa. Tämä avioliitto päättyi eroon, mutta jos avioidun nykyisen kumppanini kanssa, pidän kyllä huolta että kirkossa mennään.
Maistraatissa. Tämä avioliitto päättyi eroon, mutta jos avioidun nykyisen kumppanini kanssa, pidän kyllä huolta että kirkossa mennään.
elaffy Foorumin legenda Kesäkuunmammat 2015 Syysmammat 2017 15 loka 2019 #3 Meidät on vihitty oman seurakunnan kirkossa.
tiuhtimus Seurustelun sensei Marraskuunmammat 2015 Lokamammat 2017 Jouluäidit 2020 17 loka 2019 #7 Kirkossa
dimou Asioista perillä oleva Helmikuiset 2021 Syyskuiset 2022 18 loka 2019 #11 Pienen lammen rannalla Lapissa ruska-aikaan
Vargynja Admin Staff member Administrator Helmikuiset 2021 18 loka 2019 #12 dimou sanoi: Pienen lammen rannalla Lapissa ruska-aikaan Click to expand... Kuulostaapa romanttiselta. :) Varmaan ollut kauniit häät.
dimou sanoi: Pienen lammen rannalla Lapissa ruska-aikaan Click to expand... Kuulostaapa romanttiselta. :) Varmaan ollut kauniit häät.
Mrs. Brisby Oman äänensä löytänyt 30 loka 2019 #14 Maistraatissa, koska emme kuulu kirkkoon. En koe menettäneeni mitään muuta kuin papin aamenen Minulla oli aivan ihastuttava hääpuku, jonka poikani valitsi. Läheiset ystäväni, perheeni ja kaunis elokuun päivä. Se riitti minulle
Maistraatissa, koska emme kuulu kirkkoon. En koe menettäneeni mitään muuta kuin papin aamenen Minulla oli aivan ihastuttava hääpuku, jonka poikani valitsi. Läheiset ystäväni, perheeni ja kaunis elokuun päivä. Se riitti minulle