Missä vaiheessa hankit ensimmäiset tarvikkeet?

Ensimmäinen kolmannes päättyi jouluna, ja sain joululahjaksi vauvalle pari vaatetta. Siitä meni parisen viikkoa, että rohkaistuin itse ostamaan jotakin.

Hah, jo ennen kuin olin raskaana. :woot: Esikoiselle ainakin oli jo vaikka mitä vaatetta aika kauankin ennen kun edes odotin. Toiselle vauvalle taisin hankkia harsoja muutama viikko siitä, kun alettiin toivoa raskautta. Olinkin kyllä jo raskaana tuolloin, vaikken tiennytkään sitä. Isompia hankintoja (turvakaukalo, kylpyamme, vaunut, sänky) olen tehnyt vasta kolmannella kolmanneksella tai jopa vasta vauvan synnyttyä.

Ensimmäisen bodyn ostin kun lähdettiin 12viikon niskaturvotusultrasta hyvien uutisten kera :cat: ja siitä sitten tasaseen tahtiin kaikkea ja vähän enemmänkin :joyful:

3 vuotta ennen kuin edes aloitettiin esikoisen yritys, oli minulla jo vaatteita ja leluja vauvalle hyvä kasa valmiina.:rolleyes:

Ensimmäinen kolmannes päättyi jouluna, ja sain joululahjaksi vauvalle pari vaatetta. Siitä meni parisen viikkoa, että rohkaistuin itse ostamaan jotakin.
Hei onhan mulla yksi 15 vuotta sitten itse neulottu vauvan myssy! Hetken on saanut odottaa että pääsee käyttöön. :hilarious:

Tokalla kolmanneksella mennään, raskauden puolivälin jälkeen rv22 ja olen ostanut yhden söpön, mutta aika ison nallebodyn, yhdistelmävaunut jo ekan lopussa ja kantorepun äskettäin.
Kaupat on tehty unipesästä ja sitteristä. Haut alkavalla viikolla.

Takaisin