Missä olet ollut kesätöissä?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Kertokaa kesätyöpaikkanne:)

Itse hain teininä monena kesänä kesätöitä, yhteenkään haastatteluun en päässyt. Suhteillakaan mitään en saanut. Tai siis suhteita ei ollut. Hain esim. eläintenhoitajaksi, jäätelömyyjäksi ja torimyyjäksi.

Muutaman kesän olin teininä töissä hautausmaalla ja mansikkaviljelmillä. Yhtenä kesänä olin leiriohjaajana. Opiskeluaikana olin sairaalassa kesäsijaisena ja yhden kesän leiriohjaajana/hoitajana kehitysvammaisten nuorten leirillä.

Olen ollut torimyyjänä, siivoamassa, puistotöissä ja puhelinmyyjänä. Ei ole ollut suhteita, ihan hakemuksilla ja perään soittelemalla on tärpännyt.

Yhtenä kesänä olin isäpuolen firmassa tekemässä irtaimiston lajittelua/puhdistuksia. Sitä ennen ja sen jälkeen en ole ollut missään.

Olen ollut torimyyjänä, siivoamassa, puistotöissä ja puhelinmyyjänä. Ei ole ollut suhteita, ihan hakemuksilla ja perään soittelemalla on tärpännyt.

Eipä ollut mullakaan suhteita mihinkään suuntaan. Leiriohjaajaksi tuppasin melkein väkisin vapaaehtoiseksi, mutta maksoivatkin lopulta siitä ihan kunnon palkan. :)

Puuhamaassa lipunmyyjänä ja info-työntekijänä sekä vanhainkodissa hoitajana.

Takaisin