Missä kohtaa tunnette sikiön liikkeet?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Rigsu
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Rigsu

Vauhtiin päässyt keskustelija
Itselläni nyt rv 33+ ja kaveri on raivotarjonnassa, mutta jalat tuntuu liikkuvan suoraan navan kohdalla tai vatsan sivuilla. Kylkiluihin/palleaan ei ole potkinut kertaakaan, eikä itseasiassa enää potkimista harrastakaan, muljahtelee vaan, venyttelee, tunkee pyllyä navan vierestä. Ihmettelen kovasti miksei jalat nouse tämän ylemmäs... nyrkit heiluu nivusissa.

Olen käynyt ultrassa tarkastuttamassa ettei kaverin koossa tai liikkeissä ole mitään häikkää, eikä lääkärin mukaan ollutkaan... Joten liikkuuko muilla vauvat samalla tavalla? Miksi tyyppi on ihan mykkyrässä tossa alhaalla kun ylempänä ois tilaa? O.o
 
Kuullostaa tutulta :) Et ole ainut siis! Tietääkseni asukkaalla alkaa olla sen verran ahdasta siellä mahassa, että jalat on ns tiukasti kiinni vartalossa. ihan niinkuin kädet. kuvittele ittes sikiöasentoon ihan myttyyn, ei siinä paljoo enää potkita. :) itse vasta olin raskaana, on siis tuoreessa muistissa nämä viimeiset liikeet. lopussa tuntui että kohta tulee kyljestä ulos ku niin paljon työnsi itseään. :D
 
ihanaa kuulla että muillakin on näitä alhaalla majailijoita ollut :D kun tuntuu että melkein kaikilla on kylkiluut tyyliin murskana ja tämä ei ole niin ylös koskaan potkinutkaan, lieneekö koskaan siellä asti käynytkään... kaksi lääkäriä ja neuvolantäti on pieneksi epäilleet, ja toinen lääkäreistä (yksityinen) ihmetellen todennut ultralaitteella, että eihän tämän mitat mitkään pienet olekaan.
 
Hei.. 

Itse tunsin ensimmäiset liikkeet kerran rv 15 .. ja sit rv 18 alkoi ne liikkeet tuntumaan, aina öisin kun menin lepäää.. mut nyt on ollut pari päivä sikiö voi liikua ihan milloin tahanssa, ja se on niin ihanaa tunne ♥ kun jotain sisällä kasva ja liikkuu 

 
Mulla on etuseinämäistukka ja tunnen liikkeitä tosi harvakseltaan, vaikka olen viikolla 25. Aloin tuntea liikkeitä tosi myöhään, varmaan vasta viikolla 20. Seläläni maatessa iltaisin tunnen liikkeet parhaiten ja silloin tyyppi potkii ja muljahtelee navan tietämillä. Muutaman kerran olen tuntenut potkuja kohdunsuun tietämillä ja ne olivatkin aika epämiellyttävä tuntuisia, mutta eivät kivuliaita. Onko muilla kokemuksia näistä kohdunsuulle suuntautuvista potkuista?
 
Takaisin
Top