Missä haluaisit synnyttää?

maa21tam24

Vauhtiin päässyt keskustelija
Tammikuiset 2024
Sairaalassa? Mikä sairaala, onko siitä kokemusta aikaisemmin, miksi juuri se? Vai haluaisitko kenties synnyttää kotona jos mahdollista?
 
Synnytin esikoisen Lohjan sairaalassa ja kokemus oli todella hyvä! Haluan ehdottomasti synnyttää siellä taas ☺️
 
Jos joskus vielä niin ehdottomasti sairaalassa! Koskaan ei voi tietää mitä synnytyksessä tulee tapahtumaan...ilman sairaalaa ei meillä olisi pieni tuossa vieressä.
 
Ihan ehdottomasti sairaalassa. Ei ole itsellä kokemusta mistään synnäreistä, mutta oma lähisairaala on maineeltaan erinomainen ja upouudet tilatkin tarjolla - kyllä kelpaa! 😍🙏🏻
 
Hei. Täällä kirjoittelee tylsistynyt mamma töysästä (Seinäjoelle n. 45min.)
Tämä foorumi kirjottelu on uus juttu mulle, mutta eiköhän tämä tästä lähde sujumaan 😅 Tänään ma raskausviikko 12+4. Laskettu aika varmistui tänään, kävin Seinäjoella äitiyspolilla (täällä maalla kun ei ole ihan likillä ä.polia) Laskettu aika koon perusteella olisi 25.1. Ennestään minulla on 3 lasta. Tyttö synt. -14, poika -16 ja tyttö -20 ❤
Tämä olisi nyt neljäs sitten ja olemme miehen kanssa ajatelleet perhe koon olevan sitten siinä, neljä on ollut alusta asti semmonen passeli luku. Synnyttää haluan Seinäjoella koska se on lähin. Kokemusta ei tästä sairaalasta ennestään ole, joten odotan sitä mielenkiinnolla. Olen Kokkolasta kotoisin ja siellä on syntynyt nämä 3 muuta murua. Pari vuotta sitten muutimme miehen koti konnuille hänen koti taloonsa ja synnytyksen puolesta tosiaan seinäjoen sairaala on muutenkin vieras. Ekana kokemuksena tänään käynti äitiyspolilla oli hyvä ja labratkin hoitui hyvin ja ei tarvinnut kauaa odotella. Tulipas tästä nyt pitkä teksti, mutta hei vaan ja mielenkiinnolla odotan mitä tästä foorumille kirjoittamisesta tulee ja kiva lukea teidän muiden mammojen kokemuksia 😊
 
Omassa lähisairaalassa haluaisin. Sinne alle puolen tunnin ajo, toiselle synnärille olisi lähes 1,5h. Tuonkin kai jaksaisi autossa istua, mutta mieluummin lähemmäksi.
 
Meillä sairaala 10min ajomatkan päässä ja kaksi aikaisempaa siellä syntyneet. Oon nyt jotenki super innoissani kun koko sairaala laitettu uusiks synnäriä myöden joten mielellään sinne taas palaa 💗
 
Takaisin
Top