Missä asennossa teillä tärppäsi?

H

Haalarilappu

Vieras
Yritystä on kovasti ilmassa! Tällälailla ihan leikkimielisesti ajattelin kysyä, että missä asennossa teillä tärppäsi? :wink
 
Meilläkään ei ole mitään hajua. Mutta plussaamisen aikoihin me katsottiin semmoista tv-sarjaa netistä, jossa oli aika paljon paljasta pintaa ja erotiikkaakin. Jäätiin ihan koukkuun siihen sarjaan ja aina kun katsottiin sitä niin himot hyrräs sen ansioista.. :D
 
Ei kans mitään muistikuvaa, mutta kun aika hyvin on tiedossa just se kerta pienen kuivan kauden keskellä kun iloinen yllätysvahinko sattui, oon iloinen että oli niin pirun hyvä, joskaan ei mikään akrobaattinen kerta. Tais olla jokunenki eri asento, ku kaikkea tartti sitte just sillon kokeilla. =D
 
Jos en ihan väärin muista niin oliskohan ollu ihan peruslähetyssaarnaaja. Saattoi olla joku muukin.
 
Meillä taisi kanssa olla semmonen asentopotpurri ja monta kierrosta peräkkäin :) Oltiin niihin aikoihin molemmat oltu väsyneitä eikä seksi ollut huvittanut. Kun sitten itsenäisyyspäivälomien aikaan.. Huh!
 
Ei tuo mun mielestä ole outo kysymys, kyllähän se kai on se viimeinen asento josta tärppi tulee jos mistään. Se oikean kerran miettiminen saattaakin olla sitten vähän vaikeampaa. Meillä on kummatkin saaneet alkunsa takaapäin, tiedän koska kummallakin kerralla oli sellainen "nyt tai ei koskaan" tilanne juuri oviksen kohdalla. Menin kummallakin kerralla myös makoilemaan hetkeksi selälleni jalat ylös. Hölmöltä se silloin tuntui mutta nyt ei voi olla kuin tyytyväinen siitäkin asiasta.
 
Hauska ketju.. :) siksipä pakko vähän nostaa josko muut innostuis kertomaan. Vaikkapa ihan viihteen kannalta. :)
Oma vastaus ko. kysymykseen ettei hajuakaan mikä asento toi ton meiän rakkauden maailmaan, ei myöskään hajua mikä päivä.. Eikä mitään vippaskonsteja lisänä, viittaan tohon jalat kattoon..
 
Heh. :) En henkilökohtaisesti usko, että asennolla (tai jalkojennostamisella) on väliä. Kunhan osoite on oikea, jos ymmärrätte vihjeen. :wink

Ei ole mitään havaintoa asennoista näissä tärppäämisissä! Todennäköisesti perinteistä lähetyssaarnaajaa tai takaapäin. :)
 
Todennäköisesti mä oon ollu päällä koska se vaan on meidän molempien mielestä ihan paras asento ;-) meillä melkein seksiä on joka toinen päivä kun se vaan on niin ihanaa hih :wink
 
En kuulkaa osaa selittää sitä. Mutta koitetaan. Siis, nainen alla. Mun kyynärtaipeet naisen polvitaipeissa ranteet kainaloissa, mä päällä osittain kyykyssä. Kuvitelkaa rapujen versio lähetyssaarnaajasta.
Mun bravuuri siis. Vaatii kyllä joko suht mittavaa elintä tai tarkkaa tikkausta. Muuten saa koko ajan asetella takas kohdilleen.

Tosin, saattoi se olla jokin muukin, esim lähetyssaarnaaja/lusikka-muunnelma. Nainen selällään, mies vieressä kyljellään kannatellen ainakin naisen toista jalkaa. Tai sitten rodeokoira, nainen alla vatsallaan jalat yhdessä, mies päällä hajareisin, joko polvillaan tai kyykyssä.

Joku noista, en oo varma et mikä.
 
Takaisin
Top