Minusta tulee isona..

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Mikä teidän lapsesta tulee isona? Tai mitä teistä itsestänne piti tulla? Toteutuiko?☺️

6v sanoi pienempänä, että hänestä tulee palomies (kiitos Palomies Samin). Nyt on vuodenpäivät unelmoinut eläinlääkärin ammatista.
Mulla itselläni oli haaveena myös tulla eläinlääkäriksi, tai sitten poptähdeksi. Ei toteutunut, mutta varsin tyytyväinen olen työssäni😜
Puolisoni taas halusi presidentiksi tai toimariksi, ei ole (vielä) kumpaakaan, heh 😜

Minusta piti tulla eläinlääkäri , eipä toteutunut 😅

Keskimmäinen aikoo leipuriksi, esikoinen eläintenhoitajaksi. Saapa nähdä!😄

Mä oon kuulemma halunnu olla palomies, eka minkä ite muistan oli lääkäri. Sit tuli kondiittori, eläinlääkäri, ensihoitaja, kunnes kutsumus omalle alalle sai kipinän ysiluokalla. Opiskelin sit perustutkinto ja amk sitä 😁 ja nyt yamk työn alla, mutta kamppailen motivaation kanssa ja jahkaan ensi lukukaudelle ilmoittautumista, kun koulutuksen laatu on ollut aika kökköä, enkä oo saanut juuri mitään uutta tai inspiroivaa siitä. Ehkä vois koittaa rutistaa sen vähän hitaammalla aikataululla vaikka valmiiksi, kun ei se älyllisesti oo mulle haastavaa. Motivaatio-ongelma vain 😅

Minusta piti tulla laulava kettutyttö, lähipiirin onneksi ei toteutunut tämä haave.. 😅

Esikoinen ilmoittanut mm. haluavansa opettajaksi, lääkäriksi sekä kaupan tädiksi. Saa nähdä, mitä tulevaisuus tuo tullessaan.. 😊

Lapsena halusin laulajaksi ja leipuriksi. No ei tullut kumpaakaan. Leipuriajatus oli vielä yläasteella sen verran hengissä, että menin opiskelemaan catering-alaa, mutta ei se ollutkaan sitä ominta. Nyt en tiedä mikä minusta tulee isona. Kahvilassa tai pikkuliikkeessä myyjänä olo ei ainakaan ihan mahdoton ajatus ole.

Esikoisella ei ole tainnut olla mitään pitkäkestoisia ajatuksia. Olisiko joskus halunnut palomieheksi ja keksijäksi.

Itse halusin hyvinkin pitkään eläinlääkäriksi. Sitten joskus ala-asteella tuli hyvinkin selväksi, ettei se tule tapahtumaan, kun en pysty edes katsomaan kun pistävät rokotuksen tai verinäytettä ottavat. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
Jossain vaiheessa myöskin kiehtoi ajatus patologin ammatista, mutta siinä päästään sitten siihen, että pitäisi ensin valmistua lääkäriksi ja siihen ei ehkä ihan rahkeet riitä.
Näin vaatetusala koulutukset käyneenä nyt pienesti miettinyt, että jos tuosta joskus saisi tuon oman työtilan tehtyä, niin voisi harkita ihan aikuisille erilaisten kädentaito kurssien vetämistä. Ei tarpeeksi ole yrittäjähenkisyyttä, että lähtisin yksityisenä ompelijaksi. :Face With Stuck Out Tongue  And Closed Eyes:

Musta piti tulla lääkäri. Oisin halunnut sitä ala-asteelta asti, kun katselin paljon lääketieteellisiä dokkareita. Se palo ei varmaan koskaan sammu, mutta siivoojana sanoisin että oon onnellisempi. 😍 Mulla ei siis matikka ois riittänyt koskaan.

Meidän poika haluaisi olla tällä hetkellä siivooja. Siivoaa päivät pitkät ja puhuu imureista. Kaupassa nähtiin yhdistelmäkone ja voi sitä riemua ja ihmetystä. 💙

Minusta piti tulla lentoemäntä, kun pienenä lensin paljon yksin sukulaisiin ( no onneksi ei tullut). Sitten halusin olla lastenlääkäri ( no ei tullut sitäkään).

Esikoinen halusi ihan pienenä olla ”kaupantäti” sitten silmälääkäri ( koska haluaisi parantaa isän silmät) Miehelläni on silmälasit ja hän on lievästi vörisokea. Nyttemmin esikoinen haluaa hevostenhoitajaksi/eläinlääkäriksi.

Kuopus taas ei vielä tiedä mitä haluaa, mutta tällä hetkellä hän haluaa olla se ”säätietotyyppi”

Takaisin