Minne lähtisit minilomalle?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Jos voisit lähteä reissuun kolmeksi yöksi lokakuussa, mihin lähtisit?

Meillä olisi miehen kanssa mahdollisuus tehdä pieni reissu 5. hääpäivän kunniaksi (jota tosin vietettiin jo tässä kuussa) lokakuussa, ja nyt mietin, minne menisimme. Matka toteutuisi siis ilman lapsia. Italiaan minulla on kova ikävä, ja tällä hetkellä mietin, josko lähtisimme Roomaan. Tiedän, että kolme päivää on kovin lyhyt aika niin isossa kaupungissa, jossa nähtävää riittää, mutta tämä olisi minulle jo kolmas Rooman-reissu, ja miestä taas ei haittaa, vaikkei hän kaikkea ehtisikään nähdä. Ja toisaalta, kolmessakin päivässä ehtii paljon, kun ei tarvitse huolehtia yhdenkään vaahtosammuttimen tarpeista. :grin

Reykjavik, Kööpenhamina, Barcelona, näissä itse haluaisin käydä miehen kanssa minilomalla.

Mä kyllä lähtisin hippulat vinkuen Islantiin, toki se on aika kallis kohde. On ollut pitkään haaveena.

Mä lähtisin Dubliniin, Lontooseen tai Berliiniin luultavasti. Yleensä minilomille en halua pitkää lentomatkaa joten periaatteessa kaikki 1-3h matkan päässä käy.

Pariisiin haluaisin ehdottomasti mennä vielä toisen kerran eli sinne menisin. :)

Me mentäisiin Lontooseen edes miettimättä muita kohteita. :) Mut menkäähän sinne Roomaan, kun sinne kaipaat.

Oltiin viime vuonna Dubrovnikissa. Ihana paikka, paljon tekemistä ja hyvää ruokaa :) Muutama vuosi sitten oltiin Pietarissa, sekin oli ihan ok.

Takaisin