minkälaisia värikkäitäunia olette nähneet

nane♥

Näppärä viestien naputtelija
Lyhyesti mun viime uni meni näìn. Olin isäni kanssa ulkomailla hotellissa. Illalla kun menin nukkumaan, kaikki oli hyvin. Aamulla kuitenkin huoneeseeni tuotiin täysi aikainen vauva ja olin että mitä. Sit mulle selvisi et yöllä mulla oli pimennyt päässä, ja soitin hätänappia ja mun vauva oli otettu mahasta pois sektiolla.Olin kuitenkin vasta rv14. No mä sain vauvan ja ne avasi kaapin mihin oli ilmestynyt kelan äitiyspaķkaus. Ja mä olin että miksi tää on mulle tullut enhän ollu päättänyt otanko sitä laatikkoa vielä, vaatteet oli oudon värisiä metallin hohtoisia. Olin kuitenkinlopuksi onnellinen vauvasta. Joka syntyi todella aikaisin.
 
Näin unta että vauvan liikkeet alkoi tuntua ja näkyi mahan läpi jalanpohjat, miehen kanssa niitä pällisteltiin tovi kunnes alettihin kattoa että hetkinen näitä jalkoja on neljä ja sitten oltiinkin jo ultrassa ja siellä oli vielä yksi ylläri eli kolmoset :D aamulla hetken piti nieleskellä että oliko se totta vai unta..

Sent from my GT-S7580 using Vau Foorumi mobile app
 
Mä en oo nähnyt vielä vauvaunia, mutta muuten on ollut kyllä tosi levotonta settiä. Yks yö kävin läpi melkein kaikki mun exät, kaikkia vähintäänkin pussailin siinä unessa ja oli tosi outoa. Oon kyllä muutenkin aika levoton nukkuja, mut silti tuntuu että raskausaikana nää unet on saavuttanut ihan uuden tason :laughing002
 
Viime raskauden unia en muista, mut muistan että niitä oli paljon, siis joka yö jotain unia ja että ne oli outoja ja välillä pelottaviakin, ja aina ihmeen todentuntuisia. Nyt oon nähny vielä aika vähän unia, mut viime yönä näin jotain ihme unia kaikesta mässyruuasta, liekö enteilis ruokahalun paluuta ja pahoinvointien lopun häämöttämistä...?
 
ihan kummallisia seksiunia täällä... ja tyyppien kans joita ikinä aatellut ees sillai :D :D
 
Mä olen ehtinyt nähdä unia jo paljon, joka yö! Ja ihan sekavia ja ihmeellisiä kaikki!

Viimeyöstä tosin olin vähän herne nenässä herätessäni. Lapsen isä (jonka kanssa välit siis poikki) oli eläinkaupassa asioimassa just kun olin menossa sinne ja ehdin luikahtaa hyllyjen väliin. Jätkä osti kolme isoa koiranruokasäkkiä ja olin ihan, että mitä vit...siä - ei sillä ole koiraa vaan kissa! Meni sitten myyjän kanssa kantamaan säkit autoonsa varastosta takaoven kautta. Tajusin, että osti ne exälleen jääneelle koiralle jonka olivat yhdessä ottaneet ja että hässii exänsä kanssa...

Että joo'o, mehän ei seurusteltu ja oltiin vain kavereita, mutta kyllä kieltämättä ärsyttäis jos sais tietää sen panevan jo jotain seuraavaa...
 
Näin ekan raskauteen liittyvän unen rv. 8+3. Oltiin miehen kanssa vauvanvaateliikkeessä ja raskaus oli juuri niin alussa kuin se oikeasti olikin kyseisellä hetkellä. Löytörekistä haalittiin eurolla, parilla tosi suloisia vauvanvaatteita ja kassalla sitten olikin yksi mun työkaveri. Olin ihan paiseessa, että nyt hän saa tietää raskaudesta, kun todellisuudessa ei ole tarkoitus kertoa töissä vauvasta ennen nt-ultraa. Ei mitenkään järin outo uni, mutta muuten kyllä olen nähnyt joinakin öinä tosi levottomia ja osin pelottaviakin unia.
 
Oltiin lapsien kans katottu 101 dalmatialaista niin enkös mä seuraavana yönä nähnyt unta sitten että kun pääsin sairaalaan niin kätilöt otti kuin liukuhihnalta niitä lapsosia pois. Ei täs muuten mut se uni jatkui myös seuraavana yönä.. yhtä menin synnyttämään ja kun yksi synty niin kätilö huusi nyt tulee toinen ja kolmas jne. Olin kyl väsynyt kun heräsin. :gen026
 
Takaisin
Top