Minkä kokoinen vauvasi on nyt?

Maksamakkarapötkylä (16cm, 135g) hunajamelonin sisällä pyörimässä väkkäränä 😱
 
Sovellus kertoi, että hän on nyt avokadon kokoinen ja hehkulampun kokoinen.
 
Mallailin juuri tyhjää maitopurkkia litistettunä mahani päälle.
Kaipa se tuonne lantioluiden tms väliin mahtuisi!
Yhäkin on noi toukokuiset farkut ym ok, eikä kukaan ole jäänyt maha-aluettani kysyvästi tuijoittelemaan.
 
Mallailin juuri tyhjää maitopurkkia litistettunä mahani päälle.
Kaipa se tuonne lantioluiden tms väliin mahtuisi!
Yhäkin on noi toukokuiset farkut ym ok, eikä kukaan ole jäänyt maha-aluettani kysyvästi tuijoittelemaan.
Voi sullahan on hyvä tuuri! Mulla näkyy todella hyvin jo eikä mahdollisuuttakaan että vanhat farkut menisi jalkaan. :tears: Täällä ollaan kuitenkin "vasta" sokrupaketin kokoinen.
 
Voi sullahan on hyvä tuuri! Mulla näkyy todella hyvin jo eikä mahdollisuuttakaan että vanhat farkut menisi jalkaan. :tears: Täällä ollaan kuitenkin "vasta" sokrupaketin kokoinen.
Pikku ihmeiden venyessä sisällämme paketista toiseksi kun samanaikaisesti emme kai juurikaan voi siihen omaan ulkopulleusnäkymäämme vaikuttaa.
Toki ankeriaskin turpoaa liian paljon syödessään.
Kieltämättä olen ollut tyytyväinen tähän "raskauskehokohtalooni"! Ehkäpä nuoruuden runsas ja monipuolinen liikunta ( kilpauinti ja-hiihto ja kori-ja lentopallo sekä puomivoimistelu) tekivät sekä vahvat vatsalihakset että koulutti kropan jänteitä ja lihaksia mukautumaan moneksi.
 
Maitotölkki, kesäkurpitsa, vai naisten kenkä? Ohhoh vastaa kooltaan siis -itseään! 😍
Pitäen omia liikuntatreenejään, joka tuntuu niin mukavalle ! 🌸
 
Takaisin
Top