Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Viime talvena oli 2,5-v kun hiihti ja luisteli ekan kerran. Hiihto alkoi sujua jo silloin, luistelu hiljalleen vasta tänä vuonna (3,5v). Päiväkodissa käyvät vuoroviikoin hiihtämässä ja luistelemassa niin kauan kuin kelejä riittää, siinä ehtii tasapaino pikkuhiljaa löytyä (ja äidinkin hermot säästyy kun ei kaikkea pidä itse opettaa). :)
Mä kun luulin että asutaan samalla seudulla, mutta täällä ei ole ollut puhettakaan että lähtisi tuonne vesilätäkköön luistelemaan.Miten meni/menee hiihtoloma, onko ohjelmassa luistelua? Itse ainakin viime viikolla suoriuduin lasten kanssa luistinkentälle peräti kahdesti :) Hiihtoon sen sijaan ei rahkeet riittäneet, täällä etelässä on niin kivikovana tuo lumen pinta, että lipsuu vaan joka suuntaan.
Miten meni/menee hiihtoloma, onko ohjelmassa luistelua? Itse ainakin viime viikolla suoriuduin lasten kanssa luistinkentälle peräti kahdesti :) Hiihtoon sen sijaan ei rahkeet riittäneet, täällä etelässä on niin kivikovana tuo lumen pinta, että lipsuu vaan joka suuntaan.
Mä kun luulin että asutaan samalla seudulla, mutta täällä ei ole ollut puhettakaan että lähtisi tuonne vesilätäkköön luistelemaan.