Miltä puolisosi tuoksuu?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tuoksuuko puolisosi hyvälle? Kuulemma tuoksukin on yksi alitajuinen parinmuodostus kriteeri. ;) Miten teillä?

Omani tuoksuu hyvälle ainakin ellei ole liian hikinen. Ja kyllä häntä tuli seurusteluaikoina nuuskuteltua. :)

Tuoksuu hyvälle. Ennen kuin tulin raskaaksi, en pitänyt edes silloin epämiellyttävänä kun oli hienhajuinen :grin Raskaanaoloaikana taas sen kyllä huomaa, että hiki haisee pahalle :hungover:

Tuoksuu hyvältä, nuuskuttelen aina miehen tuoksua tyynyliinasta tai hänen hupparistaan kun hän ei ole kotona <3

Tuoksuu hyvälle hikisenäkin. Kunhan ei ole hajustetulla pesuaineella pesty vaate päällä.
Tähänhän vaikuttaa kemiat. Esim jos vaikka käyttää hormonaalista ehkäisyä niin saattaa valheellisesti tuoksua hyvälle ja tulee valittua kumppani mahdollisesti väärin :wink:grin
Näitä joskus tuli tutkailtua/luettua enemmänkin. :grin

Tuoksuu hyvälle hikisenäkin. Kunhan ei ole hajustetulla pesuaineella pesty vaate päällä.
Tähänhän vaikuttaa kemiat. Esim jos vaikka käyttää hormonaalista ehkäisyä niin saattaa valheellisesti tuoksua hyvälle ja tulee valittua kumppani mahdollisesti väärin :wink:grin
Näitä joskus tuli tutkailtua/luettua enemmänkin. :grin

Tästä oon muuten ihan juurikin tuota mieltä! Esikoisen isän kanssa kun alettiin treffailemaan, tuoksui silloin hyvältä, mulla oli e-pillerit. Kun lopetin pillerit, niin ei tuoksunutkaan enää :hilarious: Nykyisen miehen aikana ei hormonaalista ehkäisyä olekaan lainkaan ollut, niin luomunenulla haisteltu. :grin

Tuoksuu mun mielestä hyvälle jopa hikisenä. Otan hänen paidan aina työmatkoille mukaan, niin saan helpommin unta :grin

Tuoksuu ihanalle, vaikka olisi vähän hikinenkin. Oon viikonlopun yksin ja piti jo käydä tuoksuttelemassa miehen yöpaitaa:Heartred

Olen aina rakastanut mieheni tuoksua on hikinen tai ei. Jos laittaa bossin suihkusaippua, niin se kuitenkin vie voiton. :happy:

Takaisin