Miltä näyttää, mielipiteitä kaipaan?

Imppuli

Silmät suurina ihmettelijä
Oon vannonut että en kysele itse tämmöisiä, mutta nyt vauvakuume on niin vahva, että haluan kuulla muidenkin mielipiteitä. :D ylin testi tehty kolme päivää sitten, keskimmäinen eilen ja alin tänään. Kuva on otettu, kun testi on dipattu pissiin noin 5min aiemmin. Onko tuo haamu, vai näyttääkö nämä pregcheckit nykyään räikeitä viivanpaikkoja?! Tänään kp 28/28.. kuvaa muokattu vähän himmeämmäksi, koska puhelimen kamera vääristää kauheasti. Muutenkin kokemuksia näistä testeistä, ikinä ennen ei ole minkäänlaisia hailuroita antanut.. ajattelin testata parin päivän päästä uudestaan jos nyt ei menkat ala, ärsyttää kun meninkin testailemaan ennen aikojaan ja nyt on sekaisin ja ärsyyntynyt vaan..
IMG_0763.jpeg

Lisäyksenä vielä, että edellisessä raskaudessa tein ensimmäisen ja viimeisen testin kp 34/28, silloin selkeä plussa, joten ei edes kokemusta tämmöisestä ”aikaisesta” testailusta.. itse siis olen näkevinään tuossa keskimmäisessä jotain haaleaa ja alimmassa viivaa, mutta jostain olen lukenut että nuo pregcheckit näyttäneet räikeitä viivanpaikkoja nykyyän ja en luota nyt omiin silmiin.. ja tottakai tämä selviää sitten parin päivän päästä kun uudestaan testaan, mutta joku vauvakuumeilija osaa varmasti samaistua siihen kun ei vaan meinaa malttaa ja tyyliin päivät pitkät googlettelee raskaustesti kuvia jne.. :D tuntuu vaan hullulta, että voiko tässä vaiheessa kiertoa olla vielä noin hailakka viiva, jos se edes viiva on?! Ovulaatiosta vaikea sanoa koska en tikuttele, mutta oireista päätellen ollut välillä kp 13-17..

Mä näen keskimmäisessä aika värittömän toisen viivan, mutta alempaa kutsuisin haamuksi! Pidän peukkuja että vahvistuu!

Päivitystä tilanteeseen: viiva vahvistunut, mutta erittäin hitaasti. Menkat nyt viikon myöhässä. Pientä tiputtelua oli muutamana päivänä, ihan erittäin vaalean ruskeaa ja muutaman kerran pyyhkiessä. Ajoittaista öllötystä on lähinnä aamuisin. En tiedä mitä ajatella, luulisi että nyt jo viivat olisivat vahvat. :(

Liitteet

• IMG_1050.jpeg
    IMG_1050.jpeg
    799.4 KB · Katsottu: 61
Laitan vielä kuvan missä ylempänä on perjantaina (eli kolme päivää sitten) tehty testi ja alhaalla tämän aamun. Omaan silmään kyllä näyttää aavistuksen tummemmalta, mutta ei paljoa.. tai sitten vain haluan nähdä sen tummempana. Tulen kertomaan lopuksi miten tässä lopulta käy, ihan vain sillä jos joku eksyy joskus tähän keskusteluun!

Liitteet

• IMG_1056.jpeg
    IMG_1056.jpeg
    426.1 KB · Katsottu: 70
Laitan vielä kuvan missä ylempänä on perjantaina (eli kolme päivää sitten) tehty testi ja alhaalla tämän aamun. Omaan silmään kyllä näyttää aavistuksen tummemmalta, mutta ei paljoa.. tai sitten vain haluan nähdä sen tummempana. Tulen kertomaan lopuksi miten tässä lopulta käy, ihan vain sillä jos joku eksyy joskus tähän keskusteluun!
Vahvistuuhan se, plussa on plussa. :Smiling Face With Smiling Eyes:

Mää oon varmaan vaan jotenkin niin kriittinen, kun esikoisen kohdalla tässä vaiheessa oli jo niin räikeet viivat että ei paljoa tarvinnut arvuutella 😅 täytyy varmaan alkaa vain nauttimaan tästä ja jättää turha stressaaminen pois 😊

Voisko vaan olla, että tämä kierto on pidempi ja oviskin tullut myöhemmin? Selittäisi viivan vahvuuden :smiling-eyes: viivat kuitenkin vahvistuu kokoajan.

Voisko vaan olla, että tämä kierto on pidempi ja oviskin tullut myöhemmin? Selittäisi viivan vahvuuden :smiling-eyes: viivat kuitenkin vahvistuu kokoajan.
Jep, voihan se olla! Sitä vaan luulee tuntevansa kehonsa niin hyvin, olin varma että ovulaatio oli jo kp 13 😅

Päivittelen tilannettani. Viikon verran ollut ruskeaa tiputtelua, välillä enemmän ja välillä vähemmän. Eilen illalla holahti verta ja vasemmalle alaselkään alkoi särkemään. Sen jälkeen taas ruskeaa tiputtelua. Yön aikana ei ole tullut vuotoa, eikä mitään kamalia kipujakaan ole ollut. Aamulla taas vähän holahti verta, mutta enimmäkseen ruskeaa vuotoa. Toispuoleisia kipuja vasemmalla munasarjan kohdalla ja selässä, mutta semmosia perus pientä jomottelua mitä nyt raskaana on, ei särkylääkkeelle tarvetta. Yhden keskenmenon kokeneena (vko 6+) olen varma että kesken tämä meni/menossa, viimeksikin alkoi ruskealla vuodolla. :( ihmetyttää vaan tämä kivuttomuus, viimeksi kun alkoi vuoto itkin kaksinkerroin sängyssä kivuista. Täytyy soitella neuvolaan ja kysyä onko toispuoleiset kivut normaaleja, jostain lukenut että kohdunulkoisessa voi olla vain toispuoleisia kipuja..
Sydän aivan palasina 💔

Neuvolaan sai jätettyä vaan soittopyynnön eikä ne sieltä tänään takaisin soittaneet. Mutta kummallinen päivä, edelleen jomottaa pelkästään vasempaan munasarjan/nivusen kohdalle ja ei tarvitse edes särkylääkettä. Siteeseen ei ole tullut kuin pari pisaraa verta iltapäivä viiteen mennessä. Välillä pyyhkiessä tulee ruskeaa vuotoa, välillä tummanpunaista ja nyt on tullut muutamana kertana semmoista kirkasta veristä limaa (pahoittelut kuvailuista). Ravaan siis pissillä jatkuvasti koska koko ajan hätä. Hyytymiä ei ole tullut missään vaiheessa. Merkillistä! Ja ärsyttävää tämmöinen epätietoisuus, kun ei tiedä yhtään mitä kropassa tapahtuu. :/

Takaisin