Millon vauvasi syntyy

embu83

Näppärä viestien naputtelija
Tälläsen kehitin aikani kuluksi...:)

Ja mä olen varma että tää tulee viikolla 39.
 
määki veikkasin ennen laskettua aikaa... saapa nyt kuitenki nähä [:D]
 
Minä myös veikkaan että tulee ennen laskettua aikaa. Jo se on kumma, kun supistuksia ollut ja 22 viikolta lähtien, että tää kaveri menis yli. No mun tuurilla niinkin voi käydä[:D][:D]
 
Veikkasin, että lasketun päivän jälkeen ihan vaan sen perusteella ettei oo vielä ollut niitä suppareita tai mitään sen tapaisia ja kaikki menny pääosin hyvin tähän mennessä...kunpa menis loppuun saakka,,mut ei haittais jos vauva tulis ajallaan[:D].
 
Kyllä näillä vaivoilla taitaa tulla ennen laskettua aikaa, ihme jos menisi yli.. [:D] Vaikka meillä on kyllä Hemmon kanssa herrasmiessopimus, että syntymäpäivä on sitten 20.4, niin ei tuo taida piilossaan pysyä niin kauaa.
 
Veikkasin tosiaan, että menee lasketun ajan jälkeen.. Tuntuu vain siltä, että tää kaveri taitaa viihtyä tuolla kämpässään aika hyvin.. Ei täälläkään ole harjoitussuppareita esiintynyt, vaikka eihän sekään välttämättä mitään kerro..[:)] Toivotaan nyt, ettei kuitenkaan menisi kovin paljoa yli ainakaan!
 
Täällä menee varmaan reippaasti sinne toukokuun puolelle.. Sais kyllä tulla heti kun on "kypsä" [:)]
 
Niinpä, tääkin jos yliaikaiseksi menee, niin pahimmillaan saattaa syntyä vappuna.. [:D]
 
itse veikkasin aluks että ihan varmaan tulee ennen laskettua aikaa, mutta nyt oon jotenkin sitä mieltä että taitaa mennä lasketun ajan yli..
 
nyt kyllä näitten oireitten perusteella, että tää syntyis ennen laskettua aikaa. Ja aikaisemminkin on ollut vähän sellanen "kutina".. 
 
Mä veikkasin ja veikkaan edelleen että yli menee. Perusteena se, että mun äidilläki on kaikki neljä menny, ja kolme tullu vasta käynnistämällä.. Toivottavasti meiän poju ymmärtäis kuitenki ite lähteä syntymään.. mun puolesta vaikka jo sillon 37 viikolla!
 
kivuliaitten supistusten perusteella jo nyt veikkaan et tulee ajoissa. ja toivonki sitä! kahen viikon päästä tervetuloa!
 
Mun ei tarvi pal arvuutella kun tiedän että ennen LA tulee, kun se suunniteltu sektio taitaa edessä olla.
 
Ystäväni poika syntyi 42+2 (hän päätti itse lähteä tulemaan n. 12 h ennen käynnistystä), joten tuo ystävä antoi neuvon että kannattaa asennoitua tuohon maksimiin eli LA + 16 mieluummin kuin laskettuun aikaan. Kun muuten ne viimeiset pari viikkoa ovat kuulemma aivan kamalia ja aika mataa. Joten otimme neuvosta vaarin ja laskemme niin että vauva syntyy viimeistään 26.4, ja jos hän tuleekin aiemmin niin se on sitten iloinen "yllätys" [:)]
 
Mä veikkasin et menee yliaikaseks.. ihan vaan ettei tuu pettymyksiä [;)]

Kieltämättä ei oo ainakaan vielä mitään merkkejä et tulis ennen laskettua aikaa... ja kuitenki on kuulemma yleisempää et menis vähän yli..

ihmeellistä et yhtä mahdollista et on pikkunen sylis parin viikon mitä kuuden viikon päästä... huoh!
 
Huhtikuun alussa? Epäilisin:)

Miten hitsit noita tickereitä lisätään. Tää on maailman onnettomin näitten vehkeitten kanssa...
 
Takaisin
Top