Millon pahoinvointi alkoi?

_nisupulla_

Jostain jotain jo tietävä
Ihan hullua mutta mua huolettaa se ettei mulla ole varsin pahoivointia ollenkaan..pientä, oikeesti PIENTÄ etomista vaan jos on piiitkä väli ruokailussa muuten ei vielä mitään!! Aikasemmissa odotuksissa sitä oli niin miks ei nyt tässä..onko täs nyt jotain vialla vai eikö nyt vaan sitte oikeesti ole pahoinvointia? vai eikö se ole vaan vielä alkanu?? Siis tyytyväinen kai sitä pitäs olla jos ei voi huonosti mutta jotenki sitä ois luottavaisempi et kaikki on hyvin jos pikkusen oksettas emoticon  Jos teil on jo pahoinvointia nii millä vkolla alko?

Nyt ollu pari päivää eli rv 6 alko. Sitä ennen oli lievää jos oli pitkä väli ruokailussa. :) Tänään on ollu jo aika  hirvee olo.

No sitte mulla ehtii hyvinki alkaa yökötys jos sinuun "vertaan"emoticon  kun nyt menos..öö 5+4 viikot jos oikein muistan..

Mulla ei ekassa raskaudessa ollu ku yökötystä rv5 eteen päin, mutta tässä alkorv 5+ jtn pahoinvointi. Viime yönä meni kolmesta saakka valvoessa ku tuntu ettei mitenkään päin oo hyvä olla.... Ja tänään oli aamulla tentti ja se se vasta olikin tuskaa! Ämpäri oli tukevasti viekussa koko tentin ajan ;D

Mulla ei oo kun kans ihan tosi tosi lievää jos ei oo hetkeen syöny toisaalta kans välillä huolettaa vaikka ihan sama esikoisen aikana :)

Minulla oli viime yönnä kanssa pahoinvontia, alkaa muutenkin iltaisin... valvoin kanssa monta tuntia :( Voih, jos se tätä on ja pahenee... kuinkahan jaksaa töissä käydä..

Tänään kävin ostaa pahoinvointirannekkeet. :) Voin sanoo että olo on paljon parempi ja jotakin ruokaa pystyy syömään, jippii! 

Mulla oli eilen koko päivän huono-olo. Sai tunnin välein napostella jotain että olo pysy kurissa, eli siis rv 6. Tänään ei tietoakaan koko asiasta.

Tuo eilinenkin teki kyllä tuskaa kun sai poitsun perässä mennä koko päivän.

Ja siis pojasta oli pari kertaa vaan yökkäys koko raskausaikana, kamalaltahan tuo eilinen tuntu. Enkä tuota tahdo meille enää kylään.

mulla alkanut jo nyt..:( koko ajan etova olo... oksentanu en ole viel kyl.. tytöstä oksentelin 6-14 viikot rannekkeista huolimatta koko ajan.. voi kun nyt ei tulis niin pahaa oloo.

Mulla tais alkaa RV 6 ja se on ollu semmosta et ylensä tos ilta 9 jälkeen on sellanen etova olo ja kestää jokusen tunnin. Joku 3 kertaa on ollut keskellä päivään ja se ei tunnu menevän millän ohi. Mut nyt RV 7+4 ja aavistuksen iltapahoinvointi helpottunu. :)

Mulla kans alkoi kuudennella viikolla pahoinvointi. Oksentaa ei ole tarvinnu kertaakaan, mutta jatkuvasti on etova olo. :/ Tylsää...oksettava olo on kyl semmosta mitä ei kestäis. Yleensä olo helpottaa iltasella vasta.

Takaisin