Milloin vauvasi syntyy?

peukku

Jostain jotain jo tietävä
Alkaa olla jo loppusuora odotuksessa, mutta vielä ehtii..
Eli milloin veikkaatte vauvanne syntyvän? Jälkikäteen on sit hauska lukea, miten on arvaukset osuneet nappiin[:D] 
 
Minä veikkaan, että vauvani syntyy lasketun ajan jälkeen. Mulla on kummitellut mielessä jo useampaan otteeseen, et tää syntyy 14.5.. en tiedä sit miksi juuri tuo päivä, mutta katsotaan osuuko nappiin[;)]
 
Luulen, että muksu syntyy vähän ennen LA:a... mahdollisesti pari päivää aikaisemmin..
 
Mä luulen että voisi syntyä ennen LA, kun nyt jo on lähtenyt paikat aukeamaan [:D]
 
Mä veikkasin nyt kuitenkin tota lasketun ajan jälkeen... Vaik toivoisin et tulis siinä lasketun ajan kieppeillä...
 
Luulen, että ennen laskettua aikaa, jos on äitiinsä tullu (aina ajoissa). Toisaalta, jos isäänsä tulee niin sitte se tullee huomattavasti lasketun ajan jälkeen :D. Eli keskiarvo ois sitte laskettuna aikana :D.
 
Mä veikkaan että pikkuinen putkahtaa maailmaan ennen LA. On ollu sen verran noita ensioireita, että vois olla hyvinkin mahdollista [:)]
 
Luulen että LA päivänä tai päivää ennen.

Peukku odota vielä yks päivä tuon jälkeen niin tulee mun synttäripäivälle.. Se on hyvä päivä [:D]
 
Mä luulen et syntyy ennen aikojaan.. Tai ainakin toivon niin. Sais tulla vaiks heti. Jos huomenna syntyy niin saatais vauva hääpäivälahjaks. Meil tulee huomenna 15v, siitä ku on menty naimisiin [:D][;)].
 
Mä veikkaan et menee reilusti yli [:-]. Tänään oli lääkäri ja ei ollut tapahtunut mitään muutosta edelliseen , eli paikat tiiviisti kiinni [;)]. ( Lepo "määräys" poistettiin ) Ja nyt voi mennä huoletta haravoimaan , pyöräileen ja lenkkeileen [:D] 
 
Olen ollut jo pitkään sitä mieltä, että ennen laskettua aikaa. Minäkin tulin viikon etukäteen [:)] No, tervetuloa vaan!
 
Veikkasin et laskettuna tulis +/- 2 paivaa...
Oishan se kiva jos hiukka ennemmin mut kerkeepa aiti tulemaan mukaan sitten
 
No mites kävikään? Mä veikkasin sillon 21.4.2010, että tyttö syntyy ennen LA:ta. No, syntyhän se, mut vaan päivää ennen [:)]
 
veikkasin yliaikaa mut en ikinä olis uskonut et 2 viikkoa ja 2 päivää!!!! [:D]
 
Miekin onnistuin aika hyvin veikkaamaan.. veikkasin yliaikaa ja 14. päivää.. tyttö syntyi 16. päivä[:D]
 
Mä veikkasin ennen aikaista, mutta viikonpa meni herralla yli [:D] ilmankos en oo lotossakaan voittanut!!
 
Takaisin
Top