Milloin saitte Clear Blue digiin 3+?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja MrsAmyP
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MrsAmyP

Näppärä viestien naputtelija
Joulukuiset 2025
Millä rv tai dpo saitte Clear Blue digiin +3?

Itsellä pitäisi olla nyt rv5+4, ovis tikutettu, mutta CB digi näyttää edelleen raskaana 2-3, jonka tuloksen antoi myös tasan viikko sitten. Muilla kokemuksia vastaavista ja silti kaikki ok ollut?

Viime viikon maanantaina 7.4 sain digiin raskaana 1-2 ja tänään 18.4 raskaana 3+. Nyt pitäisi olla rv 6+1. Viime raskaudessa meni monta viikkoa ennenkun sain testiin 3+ ja silloin kaikki oli ihan hyvin ja saatiin terve tyttö.

Minulla näytti digissä 3+ tulosta jo rv 4+3 mutta ns. leffaviivat tuli perus rfsu:n tikkutestiin jo 4+0. Ovista ei tikutettu

Mulla on näyttäny 5+3-5 välillä. Mut niistä ei kyl kannata hirveesti huolestua (tiedän että on aivan mahdotonta), mut eihän ne mitenkään super tarkkoja oo. Oon esim. Käyny joskus verikokeessa ja sen mukaan hsg ei ois vielä ollut edes sitä 3+ näyttävää määrää ja silti testi samana aamuna näytti niin.

Mulla olis menkoista laskettuna tänään 5+3 ja sain digiin 2-3. Viime kerralla sain 2-3 kun olin rv 4+3. Uskon, että tälläkin kertaa oon vasta 5. raskausviikolla, 3+ sain digiin vasta 6. viikolla.

Mulla tänä aamuna sovellusten mukaan 5+4, mutta edelleen näyttää 2-3. Jännityksellä odotan, mitä ensi viikolla näyttää. Ajattelin testata vasta viikon päästä.

Mulla reilu viikko sitten testiin tuli 2-3, ja tänään 5+3 odotin testiin tulevan 3+ mutta ei. Vähän siitä ahdistuin. Keskenmenon pelko on suuri. Kävin ostamassa lisää digitestejä.

Tänään 5+0 tein ekan digin, tuli 3+. Testiviiva ollut tosi tumma jo useemman päivän, joten ois voinut varmaan tulla aiemminkin.

Tän viikon lopussa meinasin itse uskaltaa testaa vielä, kun pe pitäisi olla 5+0 oviksesta laskettuna.

Digi 1-2 tuli rv 3+5
Digi 2-3 tuli rv 4+2

Jännittävää.

2018 elokuisista 3+ tuli rv 5+ jotain. Toki matkassa oli kaksi.

Mulla tuli digiin 3+ kun testasin 5+0. Tätä aiemmin en ollut tehnyt digiä kun ihan testailun alkuvaiheessa missä sain 1-2. Tuntuu monien vastauksien perusteella että tulos tuli kovin aikaisin mutta tämä voi varmaan olla ihan yksilöllistä? Hieman jännittää että voiskohan olla kaksoisraskaus.

Oisko kellään lisää kokemuksia tähän, että Cb digi näyttäs liian vähän viikkoja tai että 3+ tuloksen saamisessa kestänyt? Oon aika ahdistunut, kun eilen rv 5+2 ei vielä tullut tuota 3+ tulosta. 4+0 sain sen 2-3 tuloksen ja eilen siis sama tulos. Yksi keskeytynyt keskenmeno takana 9+0, ja tottakai pelkään samaa nyt, kun tuntuu että oireetkin vähentyneet/kadonneet. Lapsettomuushoidoista tämän hetkinen raskaus lähtenyt, joten omien viikkojen pitäisi olla kyllä täsmälleen oikein.

Oisko kellään lisää kokemuksia tähän, että Cb digi näyttäs liian vähän viikkoja tai että 3+ tuloksen saamisessa kestänyt? Oon aika ahdistunut, kun eilen rv 5+2 ei vielä tullut tuota 3+ tulosta. 4+0 sain sen 2-3 tuloksen ja eilen siis sama tulos. Yksi keskeytynyt keskenmeno takana 9+0, ja tottakai pelkään samaa nyt, kun tuntuu että oireetkin vähentyneet/kadonneet. Lapsettomuushoidoista tämän hetkinen raskaus lähtenyt, joten omien viikkojen pitäisi olla kyllä täsmälleen oikein.
Mulla 5+1 tuli vielä 2-3, sen jälkeen en enää testannut, mutta varhaisultrassa sykki sydän viikko sitten 😊 oon edellisissä raskauksissa saanut 3+ viikon viikolla 5+3, ja tiedän että muutkin saaneet vasta ton jälkeen ja silti normaali raskaus ❤️

Takaisin