Milloin ja miksi itkit viimeksi?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Oletko itkuherkkä vai ovatko kyyneleet tiukassa? Milloin itkit viimeksi? Miksi?

Minä olen aika herkkä, ja itku tulee helposti. Itken usein esim. surullisten uutisten vuoksi, vaikka ne eivät koskisi omaa elämääni millään tavalla. Toki omankin elämän jutut voivat saada herkästi itkemään.

Tänään aamulla itkin, kun luin yhden kanssani samaan Facebook-yhteisöön kuuluvan äidin vauvan kuolemasta. Vakavasti sydänvikainen vauva eli vain viikon verran. Tuli iso itku, vaikken edes tunne ko. henkilöä. Oli vain niin järkyttävän surullista luettavaa. :sad001

Itkin kun telkkarissa oli eläinlääkäriohjelma jossa mureenaa (siis se ruma kala) tutkittiin, ja se jouduttiin sitten lopettamaan. Itkin ihan hysteerisesti. :hilarious:

Riippuu aiheesta, jotkut itkettävät herkästi, jotkut eivät ollenkaan. Lapsen saamisen jälkeen olen entisestään herkistynyt.

Viimeeksi itkin, kun kuukautiseni alkoivat, ettei meille tule vieläkään vauvaa.

Olen varsin herkkä. Viimeksi itkin, kun kuulin sukulaiseni kuolleen. En ole nähnyt tätä sukulaista moneen vuoteen, mutta kosketti silti.

Mä oon aina ollut tosi herkkä ja itken milloin mistäkin. Tänään itkin sitä, kun nähtiin lapsista otettuja valokuvia ja ne oli aivan ihania. :Heartred:sad015

Itkin pari päivää sitten, koska raskaushuuruissani olin varma ettei mies rakasta mua ja vauvaa, koska ei antanu mulle rahaa :grin

Takaisin