Milloin arvelette vauvelinne syntyvän ja miksi?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja TIPI364
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

TIPI364

Jostain jotain jo tietävä
Aattelin ihan hupimielessä kysellä tällaista, oikeastaan Ginessaaloittelikin tätä keskustelua perustelemalla miksi tyttö syntyisi 18.7.

Tähän olis kiva kuulla teidän jäniksenkäpälätieteeseen[:)] perustuvat aavistukset ja tietty varmat tiedot unista ja edesmenneiltä sukulaisilta [;)]

Musta tuntuu, että tämä tulokas voisi syntyä 12.-14.8. (la siis 4.8. uä:n mukaan 2.8.) ja huikea tieteelllinen perustelu on, että kaikki aiemmatkin ovat siirrelleet syntymäaikansa niin että kuu on juuri uuden ja puolikuun välissä[:D][:D] eli lapsista 1. on syntynyt 1vko ennen 2. laskettuna pvänä ja kolmas 1vko yli. Myös me vanhemmat olemme syntyneet samaan kuuvaiheeseen.
 
LA 5.8, mutta mulla on ihan sellanen tunne, että ipana tahtoo jo ulos maailmaan heinäkuun lopussa. Isänsä ja siskonsa ovat syntyneet molemmat keskosina niin jotenkin se on kai jäänyt alitajuntaan ja vaikuttaa siihen, että musta tuntuu että poika tulee jo aikasemmin pihalle. Varsinkin kun meillä on muutto edessä kesäkuussa niin ehkä se huhkiminen edesauttaa synnytyksen käynnistymistä. [;)] Tai ehkä se on vaan kaikki muun pään sisällä....heh [:D]
 
Mulla la 6.8. mut ajattelen, et joskus siinä puolenvälin paikkeilla vasta. Siis ultrissa ollu 9. ja 11.8. Eli en viitti edes viel odotella elokuun alussa[:D]
 
Meillä uusimman ultran mukaan LA olis 3.8..mutta ei ne sitä alkuperäistä päivää muuttaneet. Kummankin ultran mukaan olen ollut jo pidemmällä raskaudessa, joten ehkä siitäkin mulla on kuvitelma, että voisin synnyttää jo vähän ennemmin.
 
Meijän poitsu syntyy hyvinkin todennäkösesti heinäkuun viimesellä viikolla. Syystä että valtaosa tyypin 1 diabeetikoiden lapsista syntyy rv 37 :)
 
Mä voisin kans ihan ilomielin jo synnyttää heinä-elokuun vaihteessa vaikka LA onkin vasta 24.8 [:D]
Ei mulla ole edes ollut tunnetta, että syyskuun puolelle mentäisiin eli varmaan tulee ennen rv40 maailmaan jo. Kuhan nyt pysyis edes rv 35 asti.
 
Epailen, etta meidan uusin tulee heinakuun lopulla. Mun LA on menkkojen perusteella 30.07, mutta ultra-aanessa antoivat viikon lisaa. Saman tekivat viimeksi ja tytto tuli 10 paivaa ennen sita myohempaa LA:ta, mika oli vahan rankkaa, koska kuvittelin ehtivani kyllastya olemaan raskaana, enka kerinnytkaan. Talla kertaa pelaan varmemman paalle ja pidan reilusti kesalomaa ennen LA - luulis etta kerkiaa edes vahan tylsistya..
 
Mulla on LA 4.8 ja olen ihan vakuuttunut että supistukset alkaa/vedet menee 6.8. Meillä kun on silloin hääpäivä :) Sanoisin myös, että tuo tulee tapahtumaan ravintolassa.
 
Tää syntyy varmaan 42+2 tai sitten päivää ennenkun pitäs käynnistää[:D] jotenkin sellanen tunne kun ite synnyin just päivää ennenkun piti käynnistää. Eli syyskuun 8 tai 9. päivä kun la on 25.8.

Toisaalta mua pelottaa kamalasti, että vauva syntyy ihan liian aikaisin varsinkin kun alapäässä on joka päivä töissä hirveästi painetta ja kipua. Okei ehkä se on ihan normaalia (unohdin viime neuvolassa kysyä),mutta ainahan jostain täytyy panikoida[:D]
 
ALKUPERÄINEN: Pähkylä

Mulla on LA 4.8 ja olen ihan vakuuttunut että supistukset alkaa/vedet menee 6.8. Meillä kun on silloin hääpäivä :) Sanoisin myös, että tuo tulee tapahtumaan ravintolassa.


Mulla on LA 18.8, mutta jotenkin semmonen tunne ettei me päästä miehen kanssa viettämään ekaa hääpäivää 7.8 [:D] varsinkaan kun olisi luultavasti ravintolasyöpöttelyä tiedossa.. Toisaalta taas mulla on niin paska tuuri aina kaiken suhteen, että voin ihan hyvin kärvistellä hirveässä turvokkeessa vielä elokuun lopullakin[&:]
 
Vau.fi:n raskauslaskurin mukaan mun LA on 15.8. laakarin ja ultran mukaan 11.8. ja mun mies toivoo tosi paljon, etta vauva syntyis 12.8., kun taalla on aitienpaiva ja kuningattaren syntymapaiva [:)]
 
Toivon ettei niin tapahdu, mutta jos on tyttö yhtään tullut äitiinsä niin antaa kyllä odottaa itseään aika kauan...
Itse olen ollut myöhässä jo syntymästä lähtien, viikolla annoin jo sillon odotuttaa, nykyäänkin AINA 5-15min
myöhässä..... [:-] 

Laskettu aika on 11.8. eli varmaan loppu kuuhun menee mun tuurilla, ja sillon on TOSI kuuma ja mä oon TOSI iso
enkä jaksaisi odottaa enää [:D]
 
Kahden vaihtoehdon sisällä[:D] Joko 28-30.7 tai 1-7.8[:)]
Ykskään meidän lapsista ei oo syntynyt kuun keskivaiheilla joten joko siis ihan alkukuusta tai sitten ihan loppukuusta.Yli tuskin menee,oon varmaan niin reppanassa kunnossa sit jo että säälistä käynnistävät[;)]
 
Takaisin
Top