Mille nauroit viimeksi?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Mikä on saanut sinut nauramaan? Jaa hauska hetkesi meillekin. :)

Minä nauroin tänään vedet silmissä, kun luin lapselle hänen kirjastaan väärin. Kirjassa siis luki tyyliin "Pöllö kaartoi ympyröitä heidän yläpuolellaan." ja minä luin "Pöllö kaatoi ympyröitä ..." Myönnetään saatoin olla hieman väsynyt, mutta mielikuva ympyröitä kaatavasta pöllöstä keskeytti lukemisen vähäksi aikaa, kun äiti ei pystynyt naurultaan lukemaan. :laughing001
 
Joka päivä tulee naurettua vedet silmissä ha yleensä syynä tää mun pellelauma:) viimeisin naurun aihe oli kun 4 vuotiasta yritin opettaa sanomaan MY little pony silleen kunnolla... tyttöä nauratti ihan kamalasti mun englannin artikulointi ja mua tytön nauru:D loppu tulos oli jotain my viliti voini tyylistä, kipeät vatsalihakset, kyyneleet silmissä ja muutama tovi lisää tän maan päällä:D
Nää meidän muksut on aivan uskomattoman hauskoja ja hyviä naurattamaan tosikkoja aikuisia:D
 
Mä nauroin meidän koiralle :grin Sillä on niin omituisia tapoja että ne saa mut välillä nauramaan vedet silmissä, toisaalta taas välillä niin kovasti raivostuttaakin :rolleyes:
 
Mä nauroin eilen illalla, kun yritin laittaa housuvaippaa meidän 10 kk pojalle ja hän konttasi kikattaen karkuun. Me kontattiin miehen kanssa pojan perässä ympäri kämppää eikä naurusta meinannut tulla loppua. Ihanaa kun lapsen kanssa saa olla välillä itsekin lapsellinen. :laughing001
 
Nauroin kippurassa tänään, kun mies katsoi pesistä puhelimelta ja siellä kannustettiin "Vimpeli! Vimpeli! Vimpeli!" ja 8 -vuotiaan kanssa kuultiin "Pippeli! Pippeli! Pippeli!". Ai miten niin huono huumori ja väsymys :laughing025
 
Takaisin
Top