Mille hassulle asialle itkit viimeksi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Litleo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Litleo

Jostain jotain jo tietävä
Mä aloitan uuden ketjun, kun nää on niin omastakin mielestä jälkeenpäin ajatellen hauskoja🙈

Mä pidättelin tänään itkua ihan tosissani, kun seisoin vieressä, kun mun 7v silitti ponia. Joutui kääntämään pään pois, kun se lähti ratsastaan sillä😅 Kävin itse lapsena tallilla ja jotenkin se oli niin ihana hetki😂

Viikko sitten itkin ihan kunnolla, kun kerroin miehelle miten edellisessä talossa oli niin ihana naapuri😊🙈

Varsinaisia porun aiheita😁

Mua ei oo esikoisen easkaudessa eikä tässäkään oikeestaan itkettänyt mikään🙈en oo mikään itkijä ihminen niin huomaa ettei hormoonitkaan raskausaikana saa mua itkemään. Esikoisen synnyttyä kuitenkin porasin joka ilta sitä, et miehen piti lähteä aamulla töihin ja olisin yksin🙈

Piti muuttaa otsikkoa kun se oli toisella lukemalla vähän omituinen🙈

Joo siis pahin itselläkin ollut tuo kun vauva jo syntynyt ja on päästy kotiin. Mä porasin miehen perään kun se oli ihan kauppaan lähdössä, kun pelkäsin niin paljon että se ajaa matkalla kolarin ja käy jotain kamalaa😂

Käytiin kattomassa leffaa viikko sitten perheen kanssa niin itkuhan siinä tuli.😅

Uutiselle siitä, että Plasto alkaa valmistaa Kurkkumopoa uudelleen. Tuli sellainen vahva liikuttumisen hetki (positiivista itkua).

Housut puristi mahaa eikä yhessäkään liikkeessä kauppakeskuksessa ollu äitiysleggingsejä niin itku tuli 🙈

Itkettää jatkuvasti kaikki, mitä esikoinen tekee tai sanoo 😆 Pahin on ”musta on kasvanu niin iso poika” 🥹😅

Takaisin