Tykkään värikkäistä vaatteista. Kesäisin suosin kellomekkoja värikkäillä printeillä, tai maksimekkoja/hametta, nekin värikkäinä. Mekoissa taitaa enimmäkseen mulla olla oranssia, vihreää ja punaista. Jos ei ole mekkoa, niin on jotkut kevyet housut (mulla on muutamat printilliset ja parit yksiväriset) ja sitten joku paita, jos on kovin värikkäät housut niin yksivärinen ja toisinpäin. Shortseja on parit, suosin mieluummin lyhyehköjä shortseja, caprit ei jotenkaan pue mua yhtään
Shortsien ja hameiden kanssa yleensä oon tykännyt käyttää noita ihania collectifin fiftarityylisiä paitoja. Myös bändipaitoja on aika paljon ja niitäkin mielelläni pidän. Ne tosin on pitkälti mustia.
Talvisin on yleensä farkut ja joku paita ja/tai huppari. Farkkuja mulla on varmaan kaikissa väreissä
Suosikkifarkkuni ovat keltaiset, mutta ne on kyllä aika ohuet ja usein enemmän kesällä päällä. Talvifarkuista lempparit taitaa olla punaiset. Oon jopa mieheltä pihistänyt huppareita päälle välillä, kun silläkin on ihan kivoja. Neuletakkeja tykkään myös käyttää, suosikit on varmaan poltetun oranssin värinen ja tommonen armeijakuosinen. Joskus mulla on paksut talvisukkikset ja joku tunika, tunikoja olen nyt raskausaikana enemmän käyttänyt.
Kenkinä mulla on talvisin usein maiharit ja kesällä sitten ballerinat, täytys ostaa uudet, kun ei oo nyt enää kuin yhet. Kangaskengät myös suht usein, niitä taitaa olla kolmessa eri värissä. Tykkään myös kovasti korkkareista, mutta harvemmin tulee käytettyä.
Pääosin siis pukeudun värikkäästi, raskausaikana siitä on hieman tullut lipsuttua, kun suosikit ei mahdu päälle ja ihan koko kaappia ei voi uusia
Mutta perussääntönä mun päällä ei ole koskaan mitään harmaata ja hyvin vähän valkoistakaan. Suosikkiväri on varmaan oranssi/keltainen ja ehkä paras kombo on yhdistettynä mustan kanssa.
Suosikkikauppoja mulla on dressy, Miss Windy ja EMP.