Millaisia talvikenkiä teidän perheessä on?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Millaiset talvikengät kullakin teidän perheessä on?

Meillä on vauvalla Stonzit ja esikoisella Reiman talvikengät. Minulla on maiharit ja mies pitää samoja nahkakenkiä kuin yleensäkin.

Lapsi käyttää paljasjalkakenkiä, Feelmax, Affenzahn ja Vivobarefoot. Itselläni on pääosin Riekereitä, mutta kylmimmille ilmoille on Kuomat. Miehellä on Sievin kenkiä.

Lapsilla kovilla pakkasilla kuomat ja leudommilla talvisäillä vikingin talvikengät.
Itse käytän nyt maiharityylisiä vetoketjullisia talvikenkiä, myös adidaksen talvitennarit löytyy, mutta nauhojen sitominen ei kiinnosta mahan kanssa :grin
Mies käyttää puolustusvoimien maihareita tai sitten perus juoksulenkkareita.

Isommalla lapsella on kuomat ja sitten jotkut lyhytvartisemmat vuorelliset, kuomia kevyemmät kengät. Merkkiä en muista. Nuoremmalla on vaan talvitöppöset, kun ei vielä kävele. Itse käytän maihareita, miehellä on jotkut ruskeat nauhakengät.

Lapsella on Mywear merkkiset talvisaappaat. Nämä oli ensimmäiset mitkä tuntui hänestä mukavalta jalassa. Kokeiltiin ainakin Kuomaa ja Haltia, mutta poika sanoi niiden puristavan (ja isompi koko olisi ollut jo liian iso). Itselläni on Kuomat ja vähän leudommille keleille talvi-/välikausikengät. Miehellä on jonkinlaiset talvikengät, joita alkoi käyttää kun tuli kunnolla lunta. Alkutalven kulki lenkkareissa.

Meillä on lapsilla Vikingin talvikengät, tai vauvalla on Stonzit mutta muuten jotkin Vikingin goretexit tai FrostFighterit.

Itselläni taitaa olla ihan Lidlin halppis vuorelliset nilkkurit-kumisaappaat. Miehellä vuorelliset turvakengät pihahommiin + normaalit nahkakengät arkeen.

Minulla on nastalenkkarit sekä pilkkisaappaat. Lapsella on Froddon tarralliset talvikengät villavuorella sekä kuomat. Yleensä käyttää kuomia, koska ne on ainoat missä ei jalat palele.

Takaisin