Millaisia kuulokkeita käytätte?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Ei ole paljoa tullut liikuttua yksin, mutta kun sen aika taas on, haluan kuunnella ja fiilistellä musiikkia. Mun korvat on pienet, ihankuin lapsen, siis normaalit kuulokkeet ei pysy korvissa vaan tippuvat ihan koko ajan. En haluiasi käyttää ns. mikkihiiri-kuulokkeita, usein pannat painaa päätä ikävästi ja tulee päänsärky. Millaisia kuulokkeita te käytätte? Onko kuulokevinkkejä?

Riippuu käyttötarkoituksesta. Tällaiset ear-clip-kuulokkeet ovat kivat pidempään käyttöön: https://koss.com/collections/ear-clip-headphones, mutta sitten taas töissä tarvitsee kuulokkeet, joissa on mikrofoni ja taustamelunpoisto-ominaisuus, mutta noita työkuulokkeita ei tee mieli käyttää kovin kauaa, koska ne ovat painavat ja hautovat korvia.

Noissa ear-clip-kuulokkeissa on korvan ympäri kulkeva osa, joka huolehtii siitä, etteivät ne putoa korvista, toisaalta mikään ei mene pään yli kuten sankakuulokkeissa. Noista minulla on sekä KC75 että BT232i. KC75 on langallinen, niitä käytän monesti kun haluan nukkumaan mennessä kuunnella itsekseni musiikkia, ja BT232i toimii hyvin langattomana vaikka ulkohommissa tai lenkillä, sen harvan kerran kun ei tarvitse samalla vahtia lapsia.

Minulla on vain halvat langalliset nappikuulokkeet. Teinillä Applen Airpodit ja keskimmäisellä langattomat mikkihiirikuulokkeet. Keskimmäisellä ne napit ei oikein pysy ja langalliset meni aina nopeasti rikki (se johto oli kyllä aina ihan solmussa).

Mulla myös ongelmana todella pienet korvat ja yhdetkään in ear-kuulokkeet ei oo sopinu. Enpä muutenkaan tykkää niistä kun ne eristää ympäristön ääniä liikaa. Mulla on nyt ihan halpis johdolliset nappikuulokkeet jotka pysyy hyvin korvassa (ei siis mene korvan sisään vaan jää siihen reiän eteen ).

Muokattu viimeksi:
Mulla on Samsungin nauhakuulokkeet, jotka tulivat puhelimen mukana. Ajavat asiansa, kovin paljoa en käytä kuulokkeita. Jos pitäisi panostaa enemmän, niin ostaisin jotkut langattomat nappikuulokkeet. Pöytäkonetta käytettäessä löytyy myös Sennheiserin kuulokkeet, nää on miehen ostamat, joten on varmaan paremmat, kun hän tietää näistä asioista enemmän :rolling:

Takaisin