Millaiset vaunut teillä on?

jaica

Sanaisen arkkunsa ammentaja
Moikkelis moi, taas mä alottelen uutta ketjua.
Tosiaan meillä tulee uusien vaunujen osto (taas..)
Tahtoisinkin teiltä apua,  että millaisia vaunuja teillä on?
mistä ootte ostaneet ja millä hinnalla?


Meillä on tarkotus ostaan jotkut sopuhintaiset yhdistelmät, jotka sais helposti kasaan ja olis tukevat, sopisivat siis koiraperheeseen ja pitää päästä mettäteille niitten kanssa. Vaunuissa täytyy olla korkeutta, ko toi miun mies on kaksmetrinen ettei sen tarvii aina kyyristellä hirmusesti alas koppaan kurkkiessa.. Hintaa sais olla max. 500e ja mielellään vähemmän.
Nyt miellä oli Brion punaiset kombit, mutta tosiaan jäävät käyttämättä homeen takia. Ens viikolla täytyis varmaan lähteä jo vaunukaupoille jotta päästään liikkumaan ja oon kuumeisesti tutkinut nettiä, että minkä laisia vaunuja löytyy.
Saakohan mistään vuoden 2009 malleja vielä edullisesti, eikö ne nyt kärrää uusia vaunumalleja kauppoihin..?
 
http://vaunula.fi/yhdistelmat.htm

Tuolta löytyy tosi edullisesti vaunut, ja tosi nopea toimitus. F7 taitaa olla suosituin malli, mutta on erittäin kätevä..

Tuun päivittelemään muita kuulumisia myöhemmin... huh.. [&o]
 
Meillä Tako jumperX merkkiset vaunut.. Tuntuu ihan hyvältä käytössä, tukevat on jne..
Baby Townista ostettu  http://www.babytown.fi/ postimyyntiä myös näyttää olevan ja matkahuollon kuljetus.. tarjouksia tällä hetkellä [:)]
 
Meillä on tälläiset



Kyseessä Trille merkkiset Hippa-mallin vaunut! Meillä on tummanruskeana ja sisällys on ihanaa keltaista kangasta missä on kirahveja. Näihin ihastuttiin heti, on tosi korkeat ja jämäkät, kunnon turvalukitus renkaissa, alakori metallia eikä kangasta, on yhdistelmävaunu. [:)]
 
brio kombit teleskooppi-heitto-aisalla. 06 malli ja käytetyt. hinta oli huuto.netissä 250e

ne on tukevat ja mun mies on 182 hänelle riittävän korkeat
 
enaj onko teillä firkonin f7..?
Ite haaveilin noista syksyllä, mutt tosiaan näyttävät niin matalille. säätövara näyttäisi riittävän, mutta onko koppa korkealla.. mittoja en huomannut vaunulan sivuilla.

Minto
teijän vaunut kuulostaa ihanille :)

ja tosiaan Brion Kompit ostettiin kanssa käytettynä hintaan 250e, mutta tosiaan nyt olis tarkotus hankkii uutena ja en tahtois enää samanlaisia.
 
Jovi airit yhdistelmät vuosimallia 2008 koska niissä on teräskori ja maksoin 349e niistä. olivat viimoset kappaleet kaupassa ja esittelymalli..ei ollu kuosivaihtoehtoo mutta sitten muissa kaupoissa oli kyllä vaihtoehtoi.

en ole katunut ostosta pätkääkään.
 
Vaunulan sivuja oon taas innoissani tutkiskellut, ja nyt tuntuu siltä että sieltä tilataan. :)
 
Firkonin F7 vaunut löytyy. Säätövaraa on, mun mies on 190 cm ja saatiin niistä sillekkin sopivat.
Täältä löytyy ne lisäinfot noihin Firkonin F7 vaunuihin: http://vaunula.fi/f7_info.htm

Voitteko kuvitella että olen vieläkin yhdessä kasassa? . [&o] [:(] . .

Tulen kertomaan myöhemmin lisää, kun on voimia ja pikkuinen ulkona.... ugh.. [&o]
 
hehe... pakko vastata, vaikka vähän nolottaakin.... [8D] Meillä on vaunukaupan roskiksesta dyykatut brion vaunut. Rengasosa ja koppa on keskenään eri mallia, joten kiinnityssysteemit ei natsaa, mutta muuten ne on sopivan kokoiset toisiinsa. Laitoin ne kiinni nippusiteillä, joten niitä ei nyt voi irrottaa toisistaan tai taittaa kokoon... Mutta ei maksanu mitään ja muuten toimii ihan hyvin. [:D] Kantoliina on näissä lumimäärissä ollu käytössä, en oo ees viittiny lähtee tonne lumihankeen noitten vaunujen kanssa... Samaisesta roskiksesta dyykkasin myös sellaset kevyemmät istumarattaat jotka sitte kesällä on hyvät. Niitä ei tarvinnu ees erikseen säätää... [:)]
 
Meillä löytyy tollaset jovin yhdistelmävaunut, http://www.orashop.fi/www/order.php?af=&card=1 todella hyvät ja käytännölliset, eikä ihan överi hintaset [:)]
 
Muistaakseni meillä on Brion Happy vaunut vm. 2009. Ostettiin ne muistaakseni lokakuussa, jolloin ne oli tarjouksessa hintaan 529e. Myivät silloin jo vuoden 2009 mallit pois uusien alta. Sen takia vähän arvailen, kun siitä on jo niin kauan kun ne hommattiin ja vaunut ovat olleet säilössä anoppilassa, että eivät ole täällä meidän/remontin tiellä. Ens viikolla ne vois ehkä tuoda kotia ja aloittaa herran kaa ulkoilun [:)].
 
Hei, meillä on Firkonin F7:t..hyvät vaunut ovat, tukevat ja kulkee hyvin pöpperöisessäkin säässä..ite oon 185 pitkä ja ei tartte aisaa ees ihan yläsäätöön laittaa...ainut miinus puoli on ehkä hieman liian matala koppaosa ( itse kun olen niin pitkä).
Mutta näillä ollaan pärjätty ja vaunuiltu ollaan lähes joka päivä, lämpimätkin ne ovat! Siis suosittelen!
 
moikka, minä täällä taas viihdoin ja pitkästä aikaa!
meijän perhettä ei ole onni kohdannut ostoissa, joten nyt etsimme Mikolle rattaita, joista voisi mahdollisesti tehdä myöhemmin seuraavalle pienokaiselle vaunut ostamalla kopan.
Antakaahan mammat vinkkejä millaset olis hyvä ostaa!
Pian pian ja kiitos!
 
Moikka,
 
täällä vierailija tammikuun 2011 odottajista kyseleepi kokemuksianne vaunuista. Meillä on nyt vaunujen osto edessä ja ajattelin, että teiltä voisi saada ensi käden tietoa miten pärjäsitte viime tammikuussa omien vaunujenne kanssa. Meillä on LA 20.1. eli sama kuukausi, mutta vuotta myöhemmin.
 
Tällä hetkellä ykkösvaihtoehtonamme on Emmaljungan Classic Sport yhdistelmärattaat ja Quadrolift pehmeä koppa. Onko kenelläkään kokemuksia tästä yhdistelmästä? Ja mitä mieltä yleensä olette tähän mennessä kokemanne perusteella, pehmeä vai kova koppa?
 
Kiitos jo etukäteen kommenteistanne ja aurinkoista syksyn jatkoa! [:)]
 
Meillä on emmaljungan yhdistelmät kovalla kopalla. Sen kummemmin en merkistä tiedä ku anoppi oli noi hommannu aikonaan. Tyytyväisiä ollaan oltu ja nyt kesällä vaihdettiin koppa pois ja poika viihtyy [:)]
 
Meillä Takon Jumper X, kovalla kopalla. Kätevä. Toimi niin talvella kun kesälläkin, menee suht pieneen tilaan autoon. Ilmapyörät. Kopan saa vaihdettua ratas istuimeen ja siitä saa selkänojan makuu asentoon ja ihan pystyyn (sekä tietty pykälät siitä väliltä). http://baby24shop.pl/images/products/wozki_dzieciece_TAKO_JUMPER_X_3w1.JPG
 
Mä oon kans kyllä kovan kopan kannalla! menee alussa sit hyvin esim sänkynäkin jos on jossain yökylässä tms.. Meillä siis nuo trillen hippa-vaunut (kuva ylempänä) ja voin suositella sellaiselle, joka liikkuu maastossakin, hiekkateillä yms eikä vaan asfaltilla. Jättirenkaat takaa sen et eteenpäin pääsee! jos tulee lunta samallalailla ku viime talvena ni isoista renkaista on taas hyötyä ;)
 
Meillä Emmajungan vaunut kanssa, käytettynä ostin(olleet alle vuoden käytössä ja takuutakin jäljellä), tosi tyytyväisiä ollaan oltu. Myös emmaljungan rattaat käytössä. Malli vaunuissa  Cerox ja rattaissa Scooter.. 
 
Takaisin
Top