Millaiset hiukset sinulla on?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Minkälaiset hiuksesi ovat? Hiuslaatu, väri, pituus, malli?

Minulla on ohuemmat kuin muilla yleensä, harmaaksi sävytetyt suorat pitkät melkein alaselkään yltävät hiukset, joita itse olen tasoitellut ja jonkinmoinen sivuotsatukka

Minulla on ruskeat vähän reilu hartiamittaiset ja ohuet hiukset. Luulenpa että viimevuosien stressi on tehnyt näistä vieläkin ohuemmat. :/ Pieneen kiharuuteen on myös taipumusta, mikä näkyy kevyinä laineina.

Siniset, vähän yli hartioiden, snadisti luonnon kiharaa/laineikas. Aikas kuivat värjäilystä ja parhaat päivänsä nähneet:grin:laughing002

Mulla on vähän yli olkapäille ylettyvät vaaleat hiukset. Tosin aika näyttävästi mun oma tumma väri pukkaa tyvestä jo näkymään eli kampaajalla täytyisi päästä käymään lähiaikoina.

Suorat, pitkät, paksut, jäykät, vaaleahkot. Näin syksyllä väri on ihan hyvä, mutta ikävästi tummuu talvella. Inhoan parturia, niin tämä "malli" on paras.

Suorat, pitkät, paksut, jäykät, vaaleahkot. Näin syksyllä väri on ihan hyvä, mutta ikävästi tummuu talvella. Inhoan parturia, niin tämä "malli" on paras.
Mulla kans toimii tämä "malli 1" jolle riittää latvojen tasoitus kerran vuodessa (tsägällä...) Siis pitkät ja suorat, paksut mutta silkkisen liukkaat (eli turha yrittää kampauksia saada pysymään). Oma ruskea väri, eri valossa näkyy vaaleampia raitoja ja punertavaa.

Mulla kans toimii tämä "malli 1" jolle riittää latvojen tasoitus kerran vuodessa (tsägällä...) Siis pitkät ja suorat, paksut mutta silkkisen liukkaat (eli turha yrittää kampauksia saada pysymään). Oma ruskea väri, eri valossa näkyy vaaleampia raitoja ja punertavaa.
Juu, liukkaat minullakin. Ei pysy mikään kampaus. Letin pystyy tehdä, jos tukka on märkä, kuivana ei pysy.

Takaisin