Millainen viikko tulossa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Zeni
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Zeni

Tietävä tietäjä
Tammimammat 2017
Kesäkuun äidit 2019
Mitä suunnitelmia alkaneelle viikolle?

Vähän harmittaa kun kelit kääntyivät taas viileämpään ja sateisempaan suuntaan, pihahommat oli jo hyvässä vauhdissa, mutta eipä nuo hommat mihinkään karkaa :rolleyes: Paitsi jos käy tuuri ja tuuli puhaltaa syksyllä haravoimatta jääneet lehdet naapurin puolelle :grin Muuten aika perushommia; lasten kerho- ja harrastuskuskaamiset rytmittää viikon, loppuviikosta kaksi työpäivää, sunnuntaina lapsimessuille :)

Huomenna muskari (onneksi se loppuu ensi kuussa), keskiviikkona perheen kanssa uimaan, torstaina sokerirasitukseen (en ole kuin viisi kuukautta myöhässä) ja perjantaina kiropraktikolle laittamaan selkä kuntoon. Se on ollut nyt niin pahana, etten saa yksin kotona ollessani edes poikaa syöttötuoliin. Sitten onkin taas jo viikonloppu! Sunnuntaina saa vaalipäivän kunniaksi mussuttaa suklaamunia, jos kukaan ei tule taaskaan meille virpomaan. :grin

Huomenna muskari (onneksi se loppuu ensi kuussa), keskiviikkona perheen kanssa uimaan, torstaina sokerirasitukseen (en ole kuin viisi kuukautta myöhässä) ja perjantaina kiropraktikolle laittamaan selkä kuntoon. Se on ollut nyt niin pahana, etten saa yksin kotona ollessani edes poikaa syöttötuoliin. Sitten onkin taas jo viikonloppu! Sunnuntaina saa vaalipäivän kunniaksi mussuttaa suklaamunia, jos kukaan ei tule taaskaan meille virpomaan. :grin
Eikös teilläkin ole jo vuosi ikää pikkuisella ? Voisitte ottaa käyttöön juniorituolin ja opetella kiipeämään ja laskeutumaan alas itse. Tarvittaessa voi käyttää turvavöitä, jos pelkää, että lapsi putoaa syödessä.

Meillä on ihanan tavallinen viikko, muskareita ja kerhoja ja ulkoilua. Ensi viikolla lomaillaan joten sitä suunnitellaan tällä viikolla.

Aika perusviikko tulossa. Ukko hoitelee hiekoitushiekan poistoja ja itse pidän kotia pystyssä. Loppuviikosta tiedossa vauvatavaroiden hankintaa ja ensimmäinen yhteinen Ikea-reissu. Hämeenlinnaan Goodmaniinkin olisi tarkoitus eksyä :joyful:

Eikös teilläkin ole jo vuosi ikää pikkuisella ? Voisitte ottaa käyttöön juniorituolin ja opetella kiipeämään ja laskeutumaan alas itse. Tarvittaessa voi käyttää turvavöitä, jos pelkää, että lapsi putoaa syödessä.

Meillä on ihanan tavallinen viikko, muskareita ja kerhoja ja ulkoilua. Ensi viikolla lomaillaan joten sitä suunnitellaan tällä viikolla.

Hyvä idea! Meillä on TrippTrapp, niin ei tarvitse kuin ottaa turvakaari pois. Poika kyllä kiipeää käskemättäkin. laughing6

Kiirettä pitää. Tänään kävin katsomassa ystävän vauvaa 60 kilometrin päässä, ja siinä reissussa menikin monta tuntia. Sen jälkeen olin lasten kanssa ja sitten tein töitä. Huomenna edessä samaa eli lastenhoitoa ja töitä ja illalla treenit. Keskiviikkona entistä enemmän töitä, lasten määrä onneksi pysyy ennallaan. :D Torstaina samoin ja lisäksi illalla on esikoisen jalkapallotreenit, itse koitan varmaan juosta jonkun lenkin sillä välin. Perjantainakin on lastenhoitoa ja töitä ja ehkä salikäynti, ja la-su ollaan laivalla.

Tällä viikolla on vain 3 päivää töitä, viikonloppuna. Saan nukkua ja olla lapsen kanssa <3 Päiväkotiakaan ei ole tällä viikolla :)

Tänään menee päivä lapsen kanssa sairaalassa, huomenna vietetään perheen kanssa vappua, torstaina lapsen fysioterapia ja loppuviikosta täytyykin alkaa jo suunnitella lapsen kuntoutukseen lähtöä ja mitä sinne pakataan mukaan. Itse tarvitsisin ainakin uuden uimapuvun!

Lähinnä ärsyttää huominen vapaapäivä töistä, sekoittaa taas työrytmin, ja torstaina on taas maanantai, toista kertaa tälle viikolle. Muuten ei mitään ihmeempää. Ehkä huomenna saan jotakin pihahommaa taas tehtyä, kun poika viihtyy tosi hyvin ulkona, ja minusta on kiva olla sen kanssa ulkona, kun poika osaa jo liikkua itse niin hyvin, että pääsee tutkimusmatkailemaan pitkin poikin :)

Takaisin