Millainen perhe sinulla on?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Ydinperhe, uusioperhe, yksinhuoltaja, sateenkaariperhe? Kuinka monta lasta vai yritättekö esikoista? Kaikki yhtä hyviä ja arvokkaita malleja, mutta millainen perhe sinulla on? 😊

Meillä on tilastollinen keskiverto eli ydinperhe puolellatoista, eikun kahdella lapsella.
 
Hajasijoittunut 🌈 alla kasvava monimuoto! Virallisesti yh, kumppani asuu työn vuoksi pysyvästi poissa Suomesta. Toiselle yhteiselle lupa tulla annettu. Minulla kolme bonuslasta ed.suhteista, joista yhden ja kovin rakkaan elämään yhä aktiivisesti pyynnöstään vaikutan. Hän ei ole koskaan halunnut tavata taaperon isää, ja puhuu itse monimuotoperheestään sanoen itseään Taaperon isosisarukseksi (ei siskoksi tai veljeksi).Terveydenhuollon papereissa hän on minun lähiomainen, olkoon se sitten lain mukaan miten väärin tahansa 👀
 
Muokattu viimeksi:
Puoliksi etäilevä pari (työt eri maissa, mutta teen kyllä jonkin verran etänä). Jos lapsihaave toteutuu, muutetaan kyllä pysyvästi saman katon alle. Kissa tai joku muu lemmikki olis kyllä ihana, jos joskus pääsisi tilanteeseen ettei tartte muuttaa muutaman vuoden välein.
 
Takaisin
Top