Millainen oli ensimmäinen autosi?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Jos olet joskus omistanut auton, millainen se oli?

Me ostettiin yhdessä käytetty pieni auto, kun muutettiin yhteen. Ajokorttia tosin minulla ei ollut eikä ole vieläkään, mutta kuitenkin. Auto oli Fiat Punto, takana ei ollut ovia. Voi mitä luksusta oli kun vaihdettiin autoa isompaan esikoisen vauva-aikana, mahtui takakonttiin vihdoin vaunut ja ostokset ja takapenkille pääsi omasta ovestakin.:joyful:

Tällä hetkellä on nyt vissiinkin kuudes omistamani auto käytössä. Ensimmäinen autoni oli Mazda 626 vuosimallia 1996 :hilarious: Kyllä sillä tuli vähän aikaa köröteltyä.

Punainen Opel Corsa vm-89 (muistaakseni) Siinä oli käsiryyppy ja 4 vaihdetta + pakki. Ei takaovia tietenkään. Hyvä auto oli ja sillä ajelin 5 vuotta. Sitä mukaa kun on lisää mukavuuksia tullut, niin niistä ei ole sitten halunnut luopua. Mutta oikein hyvä ensiauto oli tuo Corsa :happy:

Ensimmäinen auto minun nimissäni oli Fiat panda, nelipaikkainen, ketterä ja kaikin puolin minulle sopiva. Kun ostin sen, kilometrejä oli ajettu 6000 ja luovuin siitä, kun mittarissa oli noin 270000km. Moottori veteli viimeisiään, huoltokirjan mukaiset huollot loppuivat 200000 kilometrin kohdalla. Kertaakaan en jäänyt tielle, mutta kyllähän siellä loppuaikana välillä vikoja tuli, mutta ei mitään kallista.

Ensimmäinen auto oli -96 Volvo 850. Lämmöllä muistaen, hyvä auto oli. :grin Nykyään -04 Volvo V70. Pakettiautoksi rekattu. Koirien reenikassina oikein omiaan, mutta lapsen tulon myötä täytys varmaan muuttaa henkilöautoksi tai vaihtaa kokonaan toiseen. Haluaisin ehkä jonkun Caddyn mallisen auton, mahtus lapset ja koirahäkit, vaunut ja tavarat... Mutta sen pitäs olla Volvo. :grin

Takaisin