Millainen huumorintaju sinulla on?

Meikäläisen huumori riippuu pitkälti päivästä. :hilarious: Jonain päivinä puree oikein musta huumori, toisina taas ei millään. Rakastan tosin vanhoja komedialeffoja. Hei me lennetään, Robin Hood-sankarit sukkahousuissa, Hot Shots, Alaston ase... kaikki mainioita mielialan nostattajia.:grin

Pidän tilannekomiikasta, sanaleikeistä ja joskus huumori on varsin mustaakin. En pidä vitseistä, komedioista enkä etenkään tv-huumorista. Enemmistön mielestä olen varmaankin tosikko ja minun huumorini vaatii sen, että tuntee minut ja tilanteeni. Joidenkin mielestä nauran väärissä kohdissa, mutta en "oikeissa" paikoissa ensinkään.

Joskus tuntuu että vääränlainen :hilarious: Elokuvissa ja teatterissa olen se joka nauraa sille yhdelle piilovitsille jolle kukaan muu ei naura. Musta huumori uppoaa tiettyyn rajaan asti, samoin etenkin tietynlaisessa mielentilassa hajoilen typerille puujalkavitseille. Varsinaiset hollywood-komediat tai suomalaiset hassunhauskat elokuvat ja tv-huumori eivät naurata tippaakaan, poikkeuksena ehkä entisaikojen Kummeli ja Vintiöt (nämä putoaa siihen typerään huumoriin joka naurattaa, eikä niistäkään kaikki vitsit...) Itse viljelen sarkastista "huumoria", joka välillä ärsyttää itseänikin.

Tilannekomiikka on parasta! Tykkään kyllä myös stand-upista ja muutenkin komediasta, mutta yleensä tietynlainen puree minuun. Taitavimpia stand-up-koomikkoja ovat mielestäni ne, jotka osaavat hienosti käyttää kasvojensa ilmeitä juttujensa tukena. Se on yleensä se paras osa. Vääntämällä väänetty komedia kuten esim. Putous ei oikein pure. Tosin sekin oli hauska ensimmäisellä kaudella ja muutamat näyttelijät onnistuivat parilla seuraavallakin kaudella, mutta sitten loppuu jo ideat. Myönnän, että huumorintajuni on hieman kaksimielinen ja välillä vähän typeräkin, kaikki ei aina tajua mitä hauskaa näen jossakin. :shy:

Tilannekomiikka on parasta! Tykkään kyllä myös stand-upista ja muutenkin komediasta, mutta yleensä tietynlainen puree minuun. Taitavimpia stand-up-koomikkoja ovat mielestäni ne, jotka osaavat hienosti käyttää kasvojensa ilmeitä juttujensa tukena. Se on yleensä se paras osa. Vääntämällä väänetty komedia kuten esim. Putous ei oikein pure. Tosin sekin oli hauska ensimmäisellä kaudella ja muutamat näyttelijät onnistuivat parilla seuraavallakin kaudella, mutta sitten loppuu jo ideat. Myönnän, että huumorintajuni on hieman kaksimielinen ja välillä vähän typeräkin, kaikki ei aina tajua mitä hauskaa näen jossakin. :shy:
Minuun vetoaa enemmän, jos kasvojen ilmeet eivät muutu ja äänikin pysyy jotakuinkin tasaisena.

Takaisin