Millähän rv olen, auttakaa?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
Hei!

Mulla oli tuulimunaraskaus huhtikuussa ja kaavinta tehtiin rv 9. 5 viikkoa sen jälkee sain kuukautiset eli siis 12.5.. Sen jälkeen kuukautisia ei ole näkynyt..

Tein ekan raskaustesti 25.6 joka oli nega ja nyt 12.7 sainkin positiivisen testin. 15.7. tein digitaalisen testin joka näytti hedelmöitys ajankohdaksi yli 3 viikkoa eli siis rv olisi ainakin 5-6.. Raskausoireita ei ole ollut minkäänlaisia.. Joten nyt mietinki että onko kyseessä normaali raskaus ja että millähän viikolla olen? Neuvolan sain 30.7..

Sit vielä toinen kysymys olen lähdössä parin viikon päästä power parkkiin, uskallanko käydä laitteissa?

käy vain niissä laitteissa joissa ei sanota ettei saisi mennä raskaana.älä mene niihin joissa ei suositella käyntiä raskaana.itekkään en tivolis mennyt semmoisiin koska siinä on riskinsä(jopa keskenmenoon).

tota raskausviikkoa taas en osaa varmaksi sanoa mutta eikö ne puhelimessa tms.sanoneet kun neuvolaan varasit aikaa?yleensä eka neuvola on viikolla 8 käsittääkseni :O
kaikissa raskauksissa ei ole oireita ni siitä ei kannata vielä huolestua :) soita neuvolaan ja pyydä laskemaan millä viikolla olet, mutta se neuvola on yleensä viikolla 8 kuitenkin ekaa kertaa.

niistä laitteista vielä että niissä siis usein lukee"ei suositella raskaana oleville" katot sillai, ja omalla vastuulla laitteet :) ite jätin tivolis väliin.menin vain varmasti turvallisiin.

Takaisin