Millä viikoilla plussasitte

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Luciana
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Luciana

Näppärä viestien naputtelija
Heinäkuiset 2023
Lokakuiset 2025
Millä viikoilla olette saaneet selkeän plussan? 🥰 Sellaisen että ei ole suurennuslasia ja otsalamppua käytössä 😅

Millä viikoilla olette saaneet selkeän plussan? 🥰 Sellaisen että ei ole suurennuslasia ja otsalamppua käytössä 😅
Vaikee tietty sanoo, miten määritellään selkeä plussa :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat: Mun miehellä ainakin sen raja on korkeemmalla kuin itsellä. :tears: Tässä kaks kuvaa mun testeistä. Eka kuva on tokasta raskaudesta. Toinen kuva ekasta kemiallisesta (3. raskaus), dpo12 oli viiva sit haalistunut. Mun mielestä noi dpo11 viivat on jo ainakin aika selkeitä. Et kaipa omalla kohdalla vastaus on sit yleensä se. Toisaalta sit taas viimesimmässä kemiallisessa sain ekan plussan vasta dpo13 ja eipä se sit ikinä oikein kauhean selkeäksi vahvistunut, haamulaisena vain pysyi useamman päivän ennen kuin vuoto sit alko. Riski siis saada jotain tihrustettavaa on melkeinpä mikä päivä vaan. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Lasketuissa ryhmissä jaetaan paljon kans näita testirivistöjä, jos haluaa käydä tiirailemassa. :smiling-eyes:
1734533614148.png

1734533911885.png

Tää on aina niin hankala kysymys, kun eihän noi viikot kerro kauheesti mitään, kun jos ovulaatio on tosi aikaisin, plussakin tulee aiemmin, kun jos ovulaatio on myöhään. Mä oon onnistuneissa raskauksissa plussannut aina dpo9 haalean viivan ja dpo10 jo selkeän. Laskennallisesti ovulaatiopäivä on 2+0 eli 3+4 siitä laskien on ollut aina jo selkeä plussa. Mutta menkoista laskien viikkoja olis ollu jo aikalailla 5, mutta se ei tosiaan kerro mitään muuta kuin sen, että ovuloin myöhään.

Mulla tuli ensimmäinen plussa joskus dpo13 aikoihin... Ja nyt tässä meneillä olevassa sain silmin nähden vaaleanpunaista näkyviin dpo11-12... Joka oli sitten jo tummempi dpo15, ei vielä tasavahvat kuitenkaan.. sen jälkeen en ole testannut.. nyt on menossa laskureiden mukaan rv6+4..

Takaisin